مقالات

قیمت اپیلاسیون سال ۱۴۰۲

قیمت اپیلاسیون سال 1401

 

اپیلاسیون یکی از روش های موزدایی و از بین بردن موهای زائد از بدن با کندن فیزیکی موها می باشد. این نام از کلمه فرانسوی اپیلاسیون گرفته شده است که به معنای حذف و از بین بردن کامل موها است. با این روش موهای زائد بر خلاف روش هایی مانند لیزر، الکترولیز یا کرم های موبر از ریشه کنده می شوند. از موم یا وکس معمولاً به عنوان ابزار استفاده می شود. به همین دلیل است که به آن اپیلاسیون با موم یا اپیلاسیون با وکس نیز می گویند. مصر زادگاه اپیلاسیون است. در 1150 ق.م. گزارش شده است که بدن زنان در حرمسرا رامسس سوم صاف و بدون مو بوده است. این احتمال وجود دارد که اپیلاسیون در مصر از 3000 سال قبل از میلاد مسیح انجام می شده است. بیشتر به پاها و زیر بغل علاقه دارد.

از دهه 80 تعداد زنانی که بدن خود را اپیلاسیون می کنند افزایش یافته است. امروزه اپیلاسیون (معروف به اپیلاسیون برزیلی) بسیار رایج است و به دنبال آن پاها، زیر بغل، صورت و پشت انجام می شود.

قلق های زیادی در این مورد وجود دارد، اما نکته اصلی این است که شما یک ماده چسبنده مانند موم را به قسمتی که می خواهید اپیلاسیون کنید بمالید و سپس یک نوار مخصوص روی آن بچسبانید تا موها به موم و نوار بچسبند. سپس نوار را یک بار و به سرعت با زاویه مناسب بکشید تا موها با آن بلند شوند. علیرغم آنچه به نظر می رسد، درد غیر قابل تحملی نیست. نتیجه آنقدر خوب است که ارزشش را دارد. از آنجایی که مو از ریشه برداشته می شود، پوست شما بسیار نرم و صاف خواهد بود. یکی دیگر از مزایای استفاده از موم این است که زمان زیادی طول می کشد تا موها دوباره رشد کنند زیرا ریشه مو باید دوباره تشکیل شود. علاوه بر این، خروج از ریشه مو باعث سفیدتر شدن پوست می شود.

برخی از افراد کلمه فرانسوی اپیلاسیون (epilation service) را به معنای کلی رفع موهای زائد به کار می برند که شامل انواع موم، لیزر یا کرم موبر می شود.

لیست قیمت اپیلاسیون ۱۴۰۲

خدمات اپیلاسیونقیمت اپیلاسیون در تهرانقیمت اپیلاسیون در شهرستان ها
اپیلاسیون کل بدن۷۰۰ هزار تومان۷۰۰ هزار تومان
اپیلاسیون پشت لب ۲۵ هزار تومان۲۵ هزار تومان
اپیلاسیون چانه ۱۷ هزار تومان۱۷ هزار تومان
اپیلاسیون پشت لب و چانه۳۵ هزار تومان۳۵ هزار تومان
اپیلاسیون دو دست کامل۱۷۰ هزار تومان۱۷۰ هزار تومان
اپیلاسیون دو دست تا آرنج۱۳۰ هزار تومان۱۳۰ هزار تومان
اپیلاسیون بازوها ۱۲۰ هزار تومان۱۲۰ هزار تومان
اپیلاسیون دور ناف۲۵ هزار تومان۲۵ هزار تومان
اپیلاسیون شکم ۷۰ هزار تومان۷۰ هزار تومان
اپیلاسیون بیکینی ۱۵۰ هزار تومان۱۵۰ هزار تومان
اپیلاسیون کل صورت۱۳۰ هزار تومان۱۳۰ هزار تومان
اپیلاسیون زیربغل۱۲۰ هزار تومان۱۲۰ هزار تومان
اپیلاسیون گودی کمر۱۱۰ هزار تومان۱۱۰ هزار تومان
اپیلاسیون دوپا کامل۲۰۰ هزار تومان۲۰۰ هزار تومان
اپیلاسیون دوساق پا۱۵۰ هزار تومان۱۵۰ هزار تومان
اپیلاسیون دو ران پا۱۳۰ هزار تومان۱۳۰ هزار تومان

آیا اپیلاسیون درد دارد؟

بله، اما خیلی سریع انجام می شود. پس نگران نباشید. درست است که آستانه درد هر کس متفاوت است، بنابراین آنچه برای برخی بیش از حد است ممکن است برای دیگران به سختی قابل توجه باشد. دانی، آرایشگر ارشد در رجیس بیرمنگام توضیح می دهد: «این مانند برداشتن گچ است. “اگر این کار به سرعت و کارآمد انجام شود، آنقدرها هم دردناک نخواهد بود. علاوه بر این، اولین بار همیشه بدتر است.» اکثر مردم گزارش می دهند که درد اپیلاسیون با هر جلسه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و همچنین باید توجه داشت که آستانه درد ما بسته به عوامل مختلفی می تواند تغییر کند. زمانی که ضعیف یا مریض هستیم ممکن است نسبت به درد حساسیت بیشتری داشته باشیم و زنان اغلب چند روز قبل از پریود خود احساس درد می کنند. اگر اپیلاسیون خود را در زمان مناسب برنامه ریزی کنید و یک متخصص حرفه ای را انتخاب کنید، دلیلی نداریم که شما را از اپیلاسیون منع کنیم.

خدمات اپیلاسیون فقط در مورد زیبایی نیست. موهای زائد با جذب رطوبت، بستر مناسبی برای رشد باکتری ها و عفونت ها در نواحی حساس بدن ایجاد می کند، بنابراین حذف موهای زائد می تواند به سلامت شما کمک کند.

راه‌های کاهش درد اپیلاسیون

یکی از راه های کاهش درد اپیلاسیون، اپیلاسیون منظم است. جلسات مکرر، تقریبا هر 4 هفته یک بار، نه تنها نتایج واضح تری به شما می دهد، بلکه درد را نیز کاهش می دهد. چرا منظم بودن را توصیه می کنیم؟ زیرا 3 مرحله مختلف رشد مو وجود دارد و هر مرحله با سرعت یکسانی رشد می کند. فقط تصور کنید اگر موهای ما فقط یک مرحله رشد داشته باشد، همه موها با هم رشد می کنند، با هم می ریزند و در عرض یک ماه دوباره رشد می کنند…

درصد زیادی از زنان و مردان به طور منظم از آن استفاده می کنند، بنابراین اگر درد غیر قابل تحمل بود، دیگر هرگز دوباره مراجعه نمی کردند.

اگر اپیلاتور شما باتجربه است، می داند که چگونه این کار را انجام دهد تا آسیب نبینید. بنابراین، اگر شخصی خاطره دردناکی را برای شما تعریف کرد، در نظر بگیرید که کار یک فرد با تجربه انجام نشده است.

نکته آخر این است که این روش از بین بردن موهای زائد به مرور زمان باعث کاهش حجم مو می شود و هر بار انجام کار آسان تر می شود و نتیجه بهتر می شود.

خدمات اپیلاسیون فقط در مورد زیبایی نیست. موهای زائد با جذب رطوبت، بستر مناسبی برای رشد باکتری ها و عفونت ها در نواحی حساس بدن ایجاد می کند، بنابراین حذف موهای زائد می تواند به سلامت شما کمک کند.

مزایای اپیلاسیون در مقایسه با سایر روش‌های موزدایی

یکی از بزرگترین مزایای آن این است که دوام بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد. معمولا بعد از اپیلاسیون موها بعد از حدود 4 هفته دوباره رشد می کنند و باید دوباره موها را برداریم.

مزیت دیگر این است که اگر کار به درستی انجام شود، تمام موها به طور کامل از ریشه خارج می شوند و موهای زیر پوستی رشد نمی کنند. کاربران تیغ ​​همیشه نگران رشد این موهای زیر پوستی هستند.

از آنجایی که هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود، خطر نسبتاً کم است.

برخلاف روش‌هایی مانند اصلاح، با گذشت زمان موها نازک‌تر و کوچک‌تر می‌شوند تا ضخیم‌تر.

قیمت خدمات حذف موهای زائد به خصوص قیمت حذف موهای تمام بدن نسبتا ارزان و سریع است.

با این روش می توانید در زمان صرفه جویی کنید زیرا دیگر نیازی به اصلاح در حین استحمام ندارید و می توانید در زمان قابل توجهی صرفه جویی کنید.

با کمک موم می توانیم به وضوح مشخص کنیم که می خواهیم موها را از کدام قسمت بدن برداریم. ما کنترل بسیار بالایی داریم و حتی کسانی که در این کار متخصص هستند می توانند با این روش ابروها را فرم دهند.

یکی از بهترین مزایای اپیلاسیون این است که پوست شما صاف و یکدست می شود. با کمک موم نه تنها موهای زائد، بلکه سلول های خشک و مرده پوست را نیز از بین می برید.

شما در معرض خطر بریدگی هایی نیستید که می توانند زخم های اصلاح را به جا بگذارند.

اپیلاسیون با از بین بردن پوست مرده ناحیه اپیلاسیون شده باعث لایه برداری ناحیه مورد نظر می شود.

چرا خدمات تخصصی اپیلاسیون

خدمات رفع موهای زائد خانگی تهران یکی از خدمات محبوب تک نشین در زیر مجموعه زیبایی می باشد. اما چرا باید خدمات رفع موهای زائد خود را به متخصصان زیبایی تک نشین بسپارید:

آچاره برای 3 سال متوالی در سال های 1396، 1397 و 1398 به عنوان بهترین اپلیکیشن خدمات خانه در جشنواره وب و موبایل انتخاب شد.

بیش از 5000 نفر به آچاره به این سرویس اعتماد کرده و سفارش داده اند.

میانگین امتیاز این افراد برای کیفیت این سرویس 4.74 از 5 امتیاز است.

آهارا بیش از 1000 آرایشگاه زنانه و مردانه در سراسر کشور دارد.

سفارش خدمات اپیلاسیون آهارا رایگان می باشد و در صورتی که به هر دلیلی از سفارش خود پشیمان شدید می توانید به راحتی و رایگان با یک دکمه سفارش خود را لغو کنید.

قبل از اینکه آرایشگر به خانه شما برسد، می توانید عکس، تاریخچه، نظرات مشتریان قبلی و امتیاز او را ببینید. اگر او را دوست ندارید، می توانید به راحتی پیشنهاد او را رد کنید و منتظر کارشناس دیگری از بین این 1000 کارشناس تایید شده باشید.

هزینه اپیلاسیون در اهرا منصفانه و مقرون به صرفه است.

خدمات اپیلاسیون خانه در شهرها و تمامی مناطق تهران از جمله سرویس اپیلاسیون غرب تهران، مرکز اپیلاسیون صادقیه، مرکز اپیلاسیون پونک و … قابل ارائه است.

اپیلاسیون با وکس داغ یا وکس سرد؟

وکس داغ

این مدل رایج ترین است و تقریباً همیشه در سالن ها استفاده می شود. در این روش واکس را حرارت می دهیم تا کاملا صاف شود. سپس با کاردک (معمولاً یک تکه چوب شبیه چوب بستنی که باید یکبار مصرف باشد) آن را از لای موها در جهت رویش مو می کشیم. موم داغ به خوبی روی پوست قرار می گیرد، با موها مخلوط می شود و پس از سرد شدن به آنها می چسبد. سپس نوار را به شدت در خلاف جهت رشد مو می کشیم و موم خنک شده موها را بلند می کند و از ریشه آن را می کند. البته تمامی مراکز رفع موهای زائد در تهران به صورت تخصصی و بهداشتی این خدمات را ارائه نمی دهند و باید از مراجعه به مراکز غیر معتبر خودداری کنید.

مزایا و معایب وکس داغ

در یک کلام می توان گفت که اپیلاسیون با موم داغ کیفیت بهتری دارد. موم داغ بهتر به مو می‌چسبد و در مقایسه با استفاده از موم سرد می‌تواند موهای کوتاه‌تر را از ریشه حذف کند. اما از آنجایی که باید صبر کنید تا موم خنک شود، زمان بیشتری می برد. همچنین استفاده از موم داغ در مناطق کوچکتر بسیار بهتر عمل می کند و کنترل بیشتری روی آن داریم. از سوی دیگر، استفاده از موم داغ در بسیاری از نقاط بدن بسیار دشوارتر است.

وکس سرد

هنگام استفاده از موم سرد، مواد موم پایه از قبل به نوارها چسبانده شده است. ما به این ترکیب یک پد اپبلاسیون می گوییم. ما این نوارها را به صورت آماده می خریم. در این روش نوارها را به پوست می چسبانیم و سپس جدا می کنیم. استفاده از موم سرد عمدتاً در خانه استفاده می شود.

مزایا و معایب اپیلاسیون با وکس سرد

برخلاف استفاده از موم داغ، این روش کیفیت پایین تری دارد و موم داغ ممکن است موهای زائد را از بین نبرد. اما در عوض، ارزان‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر است. همچنین می تواند باعث باقی ماندن لکه های چسب روی پوست شود. یا چون به خوبی موها را ریشه کن نمی کند، احتمال عوارض رشد موهای زیر پوستی را افزایش می دهد.

8 نکته که قبل از اپیلاسیون به آنها توجه کنیم

برای اینکه کار بهتر انجام شود لازم است که پوست کاملا تمیز باشد. بنابراین توصیه می کنیم تقریباً 24 ساعت قبل از انجام اپیلاسیون پوست را تمیز و لایه برداری کنید تا ذرات چربی روی پوست مانع از چسبیدن موها به موم نشوند. برای تمیز کردن، می توانید از لیف، اسکراب بدن یا لوفا استفاده کنید.

یکی دیگر از راه های لایه برداری پوست استفاده از نمک و شکر است. برای پوست های خشک و زبر از نمک و برای پوست های حساس از شکر استفاده کنید. برای این کار کافی است مقداری از نمک یا شکر را روی پوست ریخته و با حرکت دایره‌ای، مخاف جهت رشد مو بکشید. این به کارآمدتر و موثرتر شدن آن کمک می کند.

موهایی که می خواهیم از آنها خلاص شویم نباید خیلی کوتاه باشند. اگر خیلی کوتاه باشند، خوب نمی چسبند و کار به درستی انجام نمی شود. آنها باید حداقل 2-3 هفته سن داشته باشند و طول آنها حداقل 5 میلی متر باشد.

همانطور که قبلاً گفتیم، اپیلاسیون به خودی خود یک فرآیند دردناک است، بنابراین بهتر است در دوران قاعدگی که بدن حساسیت بیشتری دارد، این کار را انجام ندهید. هر چه از این تاریخ دورتر باشد، بهتر است!

اگر دوش گرفته اید یا صورت خود را شسته اید، مقداری پودر بچه به نواحی آسیب دیده بمالید. این پودر به عنوان یک مانع عمل می کند و ناراحتی را به حداقل می رساند. برای کاهش ناراحتی، می توانید ایبوپروفن را نیم ساعت زودتر مصرف کنید. پماد زایلاپی نیز می تواند درد اپیلاسیون را کاهش دهد.

اگر به درد بسیار حساس هستید، می توانید از اسپری ها و کرم های تسکین دهنده درد نیز استفاده کنید.

قبل از اپیلاسیون دوش آب گرم بگیرید. این کار باعث باز شدن منافذ پوست شما می شود و حذف موهای زائد از روی پوست شما آسان تر می شود. اثربخشی بهتر و درد کمتری دارد.

شاید باور نکنید، اما کشش قبل از کار نیز می تواند در کاهش درد موثر باشد. برای اطمینان یکبار امتحان کنید.

حتما به مراکز اپیلاسیون در تهران و شهرستان ها سر بزنید.

8 نکته که هنگام اپیلاسیون باید رعایت کنیم

اپیلاسیون‌کار در کار خود ماهر و سالم باشد. با توجه به اینکه این روش باعث نازک و خراشیده شدن شدن پوست می شود، باعث ورود باکتری ها و ویروس ها به بدن می شود. بنابراین باید کارت پزشکی داشته باشد و شرایط بهداشتی را رعایت کند. اگر او مشکلات پوستی روی دستان خود داشت، برای انجام کار شما مناسب نیست.

پارچه، ظرف و پد مورد استفاده باید یکبار مصرف باشد. گفتیم حذف موهای زائد منافذ پوست شما را باز می‌کند و شما را در برابر ورود باکتری‌ها آسیب‌پذیر می‌کند، بنابراین تا حد امکان بهداشت شخصی را رعایت کنید و با فردی که به اندازه شما حساس است کار کنید.

اگر می خواهید از موچین برای از بین بردن موهای پاک نشده استفاده کنید، حتما موچین را با الکل و پنبه ضد عفونی کنید.

برای دریافت خدمات آرایشگری مانند اپیلاسیون در منزل حتما از مراکز معتبر استفاده کنید تا استاد مجرب باشد.

مانند شستن یا تمیز کردن فرش، استفاده از موم روی پوست باید در جهت رشد مو انجام شود. اما حذف موم باید سریع و خلاف جهت رشد مو باشد.

دمای موم را هنگام تماس با بدن خود بررسی کنید. گاهی اپیلاسیون‌کار بی حوصله است و بلافاصله پس از حرارت دادن به پوست موم می زند که باعث سوختگی می شود، پس از گرم شدن بهتر است صبر کنید تا موم خنک شود.

بهتر است هر بار با دقت و حوصله واکس بزنید. اگر این کار بد انجام شود و موها به طور کامل از ریشه جدا نشوند، دفعه بعد ضخیم تر خواهند شد.

سعی کنید یکباره تمام بدن خود را اپیلاسیون نکنید. البته این کار فقط می تواند دردناک باشد وگرنه هیچ عارضه ای ندارد.

یک قسمت از بدن را دو بار پشت سر هم اپیلاسیون نکنید. در این صورت پوست حساس و نازک می شود.

اگر سابقه آکنه، آلرژی یا عوارض پوستی دارید از این روش حذف موهای زائد استفاده نکنید.

معایب و عوارض اپیلاسیون

4 نکته مهم که بهتر است جدی بگیریم!

بعد از اتمام کار استحمام کنید، در صورت شستشو در سالن حتما از حوله و دمپایی خود استفاده کنید.

بهتر است بعد از اپیلاسیون پوست را مرطوب کنید و باقی مانده های موم را با روغن مخصوص پاک کنید. فوم های با کیفیت بالا با آب شسته نمی شوند. این روغن بعد از اپیلاسیون پوست را پاکسازی و تسکین می دهد. برای این کار می توانید از روغن بچه هم استفاده کنید.

حتما از لباس های نخی و گشاد استفاده کنید تا آسیبی به پوست وارد نشود. بلافاصله شلوار جین و لباس های تنگ نپوشید.

در صورت امکان قبل از 24 ساعت به استخر نروید، زیرا احتمال عفونت و ورود باکتری به بدن شما بیشتر از حد معمول است.

معایب و عوارض اپیلاسیون

اپیلاسیون درد داره! ساده به نظر می رسد، اما یک نقطه ضعف بزرگ است.

ممکن است باعث واکنش های آلرژیک شود. این امر رایج نیست، اما در برخی افراد باعث ایجاد حساسیت می شود. به خصوص اگر پوست حساسی دارید یا محیط کار کاملاً بهداشتی نیست.

اگر به درستی انجام نشود، می تواند عوارض پوستی مانند زگیل یا تبخال ایجاد کند که نادر هستند. به طور کلیاستفاده از موم و وکس بی خطر هستند و هرگز عوارض جانبی جدی مانند سرطان پوست ایجاد نمی کنند!

یکی از بیماری هایی که ممکن است توسط فرد یا سالن های غیربهداشتی ایجاد شود، بیماری مولوسکوم است که به صورت جوش های ریز روی بدن به خصوص در ناحیه تناسلی ظاهر می شود. این جوش ها خود به خود از بین می روند و خطرناک نیستند.

 

قیمت اپیلاسیون کل بدن و عوامل موثر بر آن

در ابتدای این صفحه قیمت تقریبی اپیلاسیون کل بدن یا قسمتی از بدن مشخص شده است. قیمت این خدمات به عوامل مختلفی بستگی دارد:

چه قسمت هایی از بدن اپیلاسیون می شود؟

چه موادی استفاده می شود؟

این را می توان در خانه یا در سالن انجام داد.

اگر این کار در سالن انجام شود، سالن چقدر استاندارد است؟

فردی که این کار را انجام می دهد چقدر تجربه دارد؟

هزینه خدمات اپیلاسیون در مقایسه با قیمت لیزر کل بدن مقرون به‌صرفه است و هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کند و ریسکی ندارد.

انواع اپیلاسیون

نکاتی درباره اپیلاسیون قسمت‌های مختلف بدن

طبق تعریف ما، این روش حذف موهای زائد هم برای خانم ها و هم برای آقایان استفاده می شود. البته خانم ها بیشتر از آن استفاده می کنند اما در سال های اخیر تقاضای آقایان نیز افزایش یافته است. با این روش می توان قسمت های مختلف بدن را با توجه به نیاز خود اپیلاسیون کرد.

اپیلاسیون صورت

کیت مخصوص خود را دارد. کیت‌های معمولی برای پاها و زیر بغل به کار می‌روند و نباید برای صورت استفاده شوند.

اپیلاسیون پشت لب

این کار حتما باید در دو مرحله انجام شود و تمام موهای بالای لب را نمی‌توان با یک حرکت از میان برد.

اپیلاسیون ابرو

این قسمت از حساسیت و پیچیدگی بیشتری برخوردار است زیرا ظاهر ما را تحت تأثیر قرار می دهد. مبتدیان نباید این کار را انجام دهند.

  • اپیلاسیون پا
  • موزدایی دست
  • اپیلاسیون باسن
  • موزدایی گردن

موزدایی زیر بغل

این کار نیز باید در دو مرحله انجام شود چرا که موهای زیر بغل در دو جهت مختلف رشد می‌کنند و هر قسمت باید یک بار موم مالیده و کنده شود.

اپیلاسیون شکم تا زیر سینه

موزدایی ناحیه تناسلی

برای این کار باید از موم سخت استفاده کنیم.

3 راه مختلف برای انجام اپیلاسیون

شما 3 گزینه دارید که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

این کار را خودتان برای خودتان انجام دهید: مزیت واضح است: هزینه کمتری دارد. اما مشکل چیست؟ شما متخصص نیستید و گفتیم که اگر به خوبی انجام نشود در درازمدت باعث ضخیم شدن مو یا آسیب پوست می شود. ثانیاً، درد بسیار بیشتری را تحمل می کنید.

این کار را در سالن انجام دهید: برعکس، مزایا و معایب معکوس می شوند. اما 2 ایراد دیگر دارد. یکی از آنها این است که به طور کلی رفتن به سالن در تهران در ترافیک و مشغله کاری زمان و دردسر زیادی می برد. ثانیاً در این ایام و با شیوع کرونا، رفتن به اماکن عمومی به ویژه جاهایی که افراد با وسایل ارتباط فیزیکی دارند، خطر بزرگی است.

یک متخصص اپیلاسیون می تواند این کار را برای شما در خانه انجام دهد: شما مجبور نیستید به جایی بروید و مجبور نیستید در یک مکان عمومی باشید. بنابراین در زمان صرفه جویی می کنید. شما مراقب سلامتی خود بودید و از خدمات با کیفیت لذت بردید.

اپیلاسیون با موم گیاهی

استفاده از موم های گیاهی اخیراً رواج بیشتری یافته است. واکس های گیاهی انواع مختلفی دارند که در اینجا به اختصار به آنها اشاره می کنیم:

موم شکلاتی

از کاکائو و انواع روغن های گیاهی مانند روغن بادام، روغن سویا، روغن لوبیا و غیره در تولید موم شکلات استفاده می شود. این باعث می شود که موم شکلات بسیار معطر باشد و به سلامت پوست کمک می کند زیرا حاوی تعدادی ویتامین مانند ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D و B1 است. خب طبیعی است که قیمت موم شکلاتی از روش معمولی گرانتر باشد. اما استفاده از آن به خصوص برای پوست های سفید و حساس یا پوست صورت وسوسه انگیز است. همچنین می تواند موهای کوتاهتر را از بین ببرد.

موم توت فرنگی

موم توت فرنگی بخشی از خواص توت فرنگی را دارد. این موم به علت داشتن آلفا هیدروکسی باعث روشن‌تر شدن پوست می‌شود.

موم معمولی

موم معمولی عمومی‌ترین نوع موم است که از ترکیب لیمو و شکر در ساخت آن استفاده می‌شود. این موم بیشترین استفاده را در بین خانم‌ها دارد اما برای از بین بردن موهای کوتاه به موم شکلاتی نمی‌رسد.

موم آلوئه ورا

این روزها دیگر همه درباره خواص آلوئه ورا شنیده‌اند. استفاده از موم آلوئه ورا موجب می‌شود تا پوست شما از این خواص بهره‌مند شود. به‌خصوص برای کسانی که پوست حساس دارند مانع از التهاب پوست می‌شود.

موم شکلات سفید

موم شکلات سفید از موم شکلات معمولی هم شیک تر است! این موم از ایتالیا وارد می‌شود و قیمت و کارایی بالاتری دارد.

سخن پایانی درباره اپیلاسیون

در این مقاله انواع اپیلاسیون و موم را بیان کرده ایم. ما عمدتاً روی اپیلاسیون یا مو زدایی تمرکز کردیم و به روش‌های دیگر حذف موهای زائد مانند لیزر اشاره نکردیم. استفاده از موم و وکس روشی هوشمندانه برای از بین بردن موهای زائد بدن است، اگرچه مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد رعایت بهداشت است. در این مورد استفاده از ملافه، لباس و کاردک یکبار مصرف کمک می کند. همچنین توصیه می کنیم به دلایل بهداشتی و برای کاهش خطر ابتلا به بیماری، به جای مراجعه به سالن، از یک متخصص برای اپیلاسیون در منزل کمک بگیرید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *