مقالات

قیمت لیفت و لمینت مژه و ابرو بانوان در سال ۱۴۰٣

قیمت لیفت و لمینت مژه و ابرو

قیمت لیفت و لمینت مژه و ابرو بانوان چقدر است؟

به طور کلی قیمت لیفت و لمینت مژه و ابرو به روش عمل بستگی دارد. پزشکان و آرایشگران هزینه بیشتری دریافت می کنند. اما آرایشگرها آن را تا حدی بالا می برند و مژه و ابرو را ارزان در آرایشگاه یا در خانه شما انجام می دهند. اگر می خواهید مژه و مژه را در آرایشگاه لیفت و لمینت کنید، باید حدود 300 تا 500 هزار تن هزینه کنید.

لیفت و لمینت ابرو به چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

لیفت ابرو به روش های مختلفی انجام می شود و هر کدام قیمت های متفاوتی دارند که در قسمت بعدی به آن می پردازیم.

قیمت لیفت و لمینت مژهلیست قیمت لیفت و لمینت مژه و ابرو بانوان در سال ۱۴۰٣

خدمات لیفت و لمینت مژه و ابروقیمت در تهرانقیمت در شهرستان ها
قیمت لیفت و بوتاکس مژه3۵۰ هزار تومان30۰ هزار تومان
قیمت لیفت و لمینت مژه40۰ هزار تومان37۰ هزار تومان
قیمت لیفت ابرو40۰ هزار تومان37۰ هزار تومان
قیمت لیفت و بوتاکس مژه و ابرو دختران37۰ هزار تومان3۵۰ هزار تومان

قیمت لیفت ابرو با مواد

در بالا بردن ابرو از چسب لیفتینگ، کراتینه، شانه یا برس ابرو استفاده می کنند..

لیفت و لمینت مژه و مژه با مواد روشی کم هزینه است و به تقویت آنها کمک می کند.

در این روش از جراحی و تزریق استفاده نمی شود و ابروی شما حالت طبیعی به خود می گیرد. بنابراین، اگر می خواهید ابروهای خود را با قیمت ارزان بالا بکشید و چسب ليفت بزنید، این مسیر را دنبال کنید.

قیمت لیفت و لمینت ابرو با مواد به چه عواملی بستگی دارد؟

آرایشگران بر اساس نوع موادی که استفاده می کنند، قیمت لیفت و لمینت مژه و مژه را تعیین می کنند.

  • برند و کشور تولیدکننده مواد اولیه در تعیین قیمت نهایی تاثیر دارد.
  • در صورت لیفت و لمینت مژه و ابرو در آرایشگاه ها و مراکز لیفت ابرو، هزینه بیشتری از شما دریافت می شود. زیرا موقعیت مکانی سالن یا آرایشگاه نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

قیمت لیفت و لمینتهزینه لیفت ابرو با بوتاکس

برای انجام لیفت ابرو با بوتاکس نیاز به مراجعه به پزشک دارید که تعداد واحد بوتاکس، برند، مهارت و تجربه پزشک و نوسان پول در قیمت آن تاثیر دارد.

قیمت لیفت ابرو با فیلر و ژل

در این روش پزشک از فیلرها و ژل های اسید هیالورونیک برای بالا کشیدن ابروها استفاده می کند.

هزینه لیفت ابرو با فیلر و ژل به قیمت ژل، برند فیلر، انعطاف مالی، محل مطب، تجربه و مهارت پزشک بستگی دارد. هزینه انجام لیفت ابرو با فیلر بیشتر از بوتاکس است. اما مدت زیادی طول می کشد.

قیمت لیفت ابرو با اولتراپی

لیفت ابرو با اولتراپی در چند جلسه انجام می شود و هزینه عمل بستگی به محل ارائه دهنده خدمات، تجربه و مهارت متخصص، میزان افتادگی ابرو و واکنش پوست شما دارد.

قیمت لیفت ابرو با نخ

به طور کلی، هزینه عمل لیفت ابرو با نخ از ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و قیمتش از عمل‌ جراحی آندوسکوپی کمتر است.

لیفت ابرو توسط پزشک انجام می شود و قیمت آن به تعداد و نوع نخ استفاده شده بستگی دارد. نخ های آمریکایی بهتر و گران تر هستند.

مهارت و تجربه پزشک نیز در قیمت نهایی موثر است. اگر در بیمارستان لیفت ابرو انجام دهید، باید هزینه تجهیزات لازم و هزینه کلینیک را بپردازید.

قیمت لیفت ابرو با جراحی

لیفت ابرو نسبت به روش های دیگر هزینه بیشتری دارد و با عمل آندوسکوپی، تکنیک باز، لیفت شقیقه، لیفت تمپورال و برش انجام می شود.

فراموش نکنید که جراحی لیفت ابرو بر عهده جراحان پلاستیک و زیبایی است و باید در بیمارستان انجام شود. هزینه لیفت ابرو شامل حق الزحمه پزشک، هزینه تسهیلات، حق الزحمه متخصص بیهوشی، تجهیزات جراحی و هزینه های قبل و بعد از عمل می باشد.

لیفت و لمینت ابروقیمت لیفت ابرو با جراحی به چه عواملی بستگی دارد؟

مهارت و اطمینان پزشک متخصص، محل عمل، درجه سختی و سختی عمل، هزینه مراقبت قبل و بعد از عمل در هزینه نهایی تاثیر دارد.

تجرب و مهارت پزشک متخصص زیبایی

هرچقدر جراح زیبایی اعتبار و تجربه بیشتری داشته باشد، هزینه بیشتری هم برای انجام عمل لیفت ابرو می‌گیرد. در انتخاب جراح زیبایی حتما گواهینامه بورد تخصصی او را بررسی کنید.

محل انجام عمل

اگر عمل لیفت ابرو را در بیمارستان انجام بدهید، باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید. بعضی از جراح‌های زیبایی عمل را در مطب خودشان انجام می‌دهند و هزینه کمتری می‌گیرند.

سختی و پیچیدگی عمل

پزشک با توجه به عمق چین و چروک های پوست، تقارن و اندازه ابروها، ارتفاع پیشانی و میزان حرکت پوست، روش مناسب لیفت ابرو را انتخاب می کند. اگر عمل شما نیاز به بیهوشی نداشته باشد، هزینه کمتری دارد. اما برای عمل هایی که پزشک تصمیم می گیرد از بیهوشی استفاده کند، باید هزینه بیشتری بپردازید.

هزینه‌های قبل و بعد از عمل

قبل از انجام جراحی، باید با پزشک صحبت کنید و هزینه مشاوره را پرداخت کنید. پس از جراحی باید به پزشک مراجعه کرده و مسکن و آنتی بیوتیک بخرید.

قیمت لیفت مژه به چه عواملی بستگی دارد؟

عامل اصلی تعیین کننده هزینه اکستنشن مژه مواد مورد استفاده است. اگر می خواهید عمل لیفت مژه را خودتان در خانه انجام دهید، باید پک کامل لیفت مژه و لمینت را خریداری کنید و قیمت بیشتری بپردازید. اما بهتر است کار را به یک متخصص بسپارید و برای لیفت مژه و لمینت به آرایشگاه بروید.

هر چه آرایشگر بهتر برای لیفت و لمینت مژه استفاده کند، هزینه بیشتری از شما خواهد گرفت. بنابراین کیفیت مواد، برند کراتین، چه ترکیبات گیاهی و چه شیمیایی در قیمت نهایی تاثیر دارد. هزینه لیفت مژه و لمینت در شهرهای مختلف متفاوت است. آرایشگاه ها در شهرهای کوچک هزینه کمتری دارند و هزینه لیفت و لمینت مژه در شهرهای بزرگی مانند تهران، اصفهان، شیراز و تبریز بالاست.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *