مقالات

قیمت کاشت ناخن در سال ۱۴۰۲

قیمت کاشت ناخن

اگر قرار است کاشت ناخن انجام دهید حتما این کار باید توسط ناخن کار حرفه ای صورت بگیرید چرا که اگر کاشت ناخن با دقت انجام نشود ممکن است ناخن های شما دچار آسیب شود، از این رو ممکن است نرخ و هزینه ناخن کار های حرفه ای و با تجربه با نرخ ناخن کار های مبتدی متفاوت باشد.

امروزه کاشت ناخن و ترمیم ناخن در بین بسیاری از دختران و زنان بسیار پرطرفدار و فراگیر شده است. خانم‌هایی که برای انجام کاشت ناخن اقدام می‌کنند، به دلایل گوناگونی به ویژه زیبایی ناخن این کار را انجام می‌دهند و بیشتر مواقع ماهی یکبار (30 روز یک بار) برای ترمیم ناخن خود، نزد ناخن کار می‌روند. زیبایی ناخن‌ها و مقاوم شدن ناخن‌ها در برابر شکستن ناخن و همیشه مرتب بودن از برجسته ترین ویژگی‌های ترمیم و کاشت ناخن اصولی است.

قیمت خدمات کاشت ناخن

از پرطرفدارترین مدل های کاشت ناخن می توان به کاشت ناخن هلویی، کاشت ناخن ژله ای و کاشت ناخن مدرن اشاره کرد و از خدمات ناخن نیز می توانیم به ترمیم ناخن ساده، ترمیم ناخن شکسته، از بین بردن خط ترمیم ناخن، ترمیم کاشت ناخن هلویی و … اشاره کرد، اما یکی از  مهمترین مسائل که دختران و بانوان به دنبال آن هستند، دانستن هزینه و قیمت کاشت ناخن و قیمت کاور ناخن است.

و پرتکرارترین سوال در بین تمام زنان و دختران این است که آیا قیمت کاشت ناخن و قیمت ترمیم ناخن با یکدیگر فرق دارد یا خیر؟

لیست قیمت ترمیم و کاشت ناخن

خدمات ناخنقیمت در تهرانقیمت در شهرستان ها
کاشت پودر۲۰۰ هزار تومان۱۸۰ هزار تومان
کاشت ژل۲۵۰ هزار تومان۲۵۰ هزار تومان
ترمیم پودر۱۰۰ هزار تومان۸۰ هزار تومان
ترمیم ژل۱۲۰ هزار تومان۱۰۰ هزار تومان
کاشت فیبر۳۵۰ هزار تومان۳۰۰ هزار تومان
ترمیم فیبر۱۵۰ هزار تومان۱۰۰ هزار تومان
کاشت گریم از۳۵۰ هزار تومان۳۵۰ هزار تومان
کاشت فرنچ ثابت۲۵۰ هزار تومان۲۵۰ هزار تومان
کاشت بیبی بومر۲۵۰ هزار تومان۲۵۰ هزار تومان
کاشت قالبی پودر۱۵۰ هزار تومان۱۵۰ هزار تومان
لمینیت۱۴۰ هزار تومان۱۴۰ هزار تومان
ترمیم لمینیت۸۰ هزار تومان۸۰ هزار تومان
کاور پودر۲۰۰ هزار تومان۱۵۰ هزار تومان
کاور با ژل۱۸۰ هزار تومان۱۸۰ هزار تومان
مانیکور VIP۲۰۰ هزار تومان۱۰۰ هزار تومان
پدیکور ساده ۱۵۰ هزار تومان۱۰۰ هزار تومان
پدیکور VIP۱۵۰ هزار تومان۱۵۰ هزار تومان
ژلیش ناخن ۱۰۰ هزار تومان۸۰ هزار تومان
لاک ژل روی کاشت۶۰ هزار تومان۶۰ هزار تومان
ریموو ژلیش۲۰ هزار تومان۲۰ هزار تومان
ریموو کاشت۵۰ هزار تومان۵۰ هزار تومان
پارافین تراپی دست۱۲۰ هزار تومان۹۰ هزار تومان
پارافین تراپی پا۱۵۰ هزار تومان۱۰۰ هزار تومان
لاک ساده۲۰ هزار تومان۲۰ هزار تومان
لاک ساده + ناخن مصنوعی۵۰ هزار تومان۵۰ هزار تومان
کروم هر انگشت۲۰ هزار تومان۱۰ هزار تومان
کروم کل دست۷۰ هزار تومان۷۰ هزار تومان
شوگر هر انگشت۲۰ هزار تومان۱۰ هزار تومان
شوگر کل دست۷۰ هزار تومان۷۰ هزار تومان
فرنچ ساده با لاک ژل۹۰ هزار تومان۹۰ هزار تومان

در  حال خاظر با جدیدترین نرخ و قیمت کاشت ناخن در تهران و شهرستان ها آشنا شدید در ادامه مهم ترین عوامل موثر بر هزینه های کاشت ناخن و ترمیم ناخن ارائه شده است. قبل از شروع بهتر است با پرتکرار ترین سوالات مربوط به ترمیم و کاشت ناخن آشنا شویم (در پایان این مطلب می توانید سوال خود را از کارشناسان سایت پرسیده تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخ شما را در زمینه کاشت و ترمیم ناخن بدهند):

  •   آیا ترمیم و کاشت ناخن در خانه امکان پذیر است؟
  • مهم ترین تفاوت های کاشت ناخن با دیزاین ناخن چیست؟
  • آیا دیگر خدمات ناخن در منزل قابل ارائه است؟
  • مهم ترین عوامل موثر بر هزینه و قیمت کاشت ناخن چیست؟
  • چرا هزینه کاشت و کاور ناخن ارائه شده توسط هر ناخن کار متفاوت است؟
  • هزنیه کاشت ناخن در تهران و شهرستان ها تفاوت دارد؟

سوهان کشی ناخن (خدمات ترمیم و کاشت ناخن)

مهم ترین عوامل موثر بر هزینه و قیمت کاشت ناخن چیست؟

قیمت و هزینه کاشت ناخن به عوامل زیادی بستگی دارد، به همین دلیل، گاهی شاهد تفاوت قیمت از طرف ناخن کارهای مختلف هستیم. در ادامه به بررسی مهم ترین عوامل موثر بر هزینه های کاشت ناخن می پردازیم

هزینه ترمیم ناخن نیز معمولا مانند قیمت کاشت ناخن به نوع پودر ناخن مورد استفاده و میزان خرابی و ایراد ناخن هنگام مراجعه کننده بستگی دارد. ترمیم ناخن شکسته و ترمیم ناخن هوا گرفته کمی زمان‌بر است، به همین علت مبلغ بیشتری نسبت به سایر خدمات ناخن دریافت می‌شود.

بعد از بررسی مهم ترین عوامل موثر بر هزینه های کاشت ناخن، نحوه دسترسی به ناخن کار و هزینه کاشت ناخن و سایر خدمات دیگر ناخن را برای شما شرح داده ایم.

قیمت کاشت ناخن کودکان

کاشت ناخن معمولا برای کودکان زیر 12 سال انجام نمی گیرد ولی در برخی از مواقع مادران به منظور زیبایی ناخن کودکانشان تصمیم می گیرند برای دختران خود کاشت ناخن انجام دهند. هزینه کاشت ناخن در کودکان به مراتب کمتر از کاشت ناخن بزرگسالان است. و خیلی از خدمات خاص ناخن برای کودکان دختر قبل انجام نیست. بطور میانگین هزینه کاشت ناخن در کودکان 30 درصد از بزرگسالان کمتر است.

ترمیم و کاشت ناخن

نوع کاشت انتخابی موثر بر قیمت کاشت ناخن

عوامل گوناگون بسیاری بر قیمت کاشت ناخن در خانه و ترمیم آن موثر است، یکی از مهم ترین آن ها، نوع کاشت انتخابی شماست. زیرا بر اساس نوع کاشت مورد نظر، مراحل و خدمات اضافی دیگر، ممکن است لازم باشد، که این موارد بر افزایش قیمت ترمیم ناخن موثر است.

بطور مثال هزینه کاشت ناخن مدل هلویی با هزنیه کاشت ناخن ژله ای با کاشت ناخن ساده فرق دارد. همچنین نرخ و هزینه طراحی و خدمات لاک ناخن به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

+ مطلب پبشنهادی: انواع کاشت ناخن

مهارت و تجربه ناخن کار مهم ترین عامل هزینه

هر چه مهارت و تجربه ناخن کار خانم در ترمیم و کاشت ناخن بیشتر باشد، کیفیت کار و همچنین سرعت انجام آن هم بیشتر می‌شود، به همین دلیل ناخن کار های باتجربه و حرفه ای، هزینه کاشت ناخن بشتری نسیت به ناخن کار تازه کار دریافت می‌کنند.

موقیعت و معروفیت سالن آرایشی و زیبایی

هر سالن زیبایی و آرایشی ، لیست قیمت و هزینه کاشت ناخن مخصوص به خود را دارد، که میزان معروفیت و شناخته تر بودن آن سالن و حتی مکان سالن، بر این لیست قیمت موثر است. همچنین ممکن است که شما در شاهد تفاوت های زیادی در هزینه کاشت ناخن در شهرهای مختلف ایران باشید. علاوه بر این قیمت کاشت ناخن در سالن های زیبایی در مناطق بالایی تهران مثل مناطق 1 تا 5 بیشتر از سایر نقاط تهران است.

نوع مواد و متریال کاشت ناخن

نوع مواد و متریال مصرفی در ترمیم و کاشت ناخن، یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کاشت ناخن و یا هزینه ترمیم و کاشت ناخن است، امروزه با افزایش روزانه قیمت‌ها، شاهد افزایش قیمت در خدمات مختلف کاشت ناخن در سالن های زیبایی و آرایشی هستیم.

+ مطلب پیشنهادی: دیسکو ژل ناخن

در برخی از مواقع شاهد این هستیم که بعضی از ناخن کارهای بی تجربه و بی تعهد برای رقابت با دیگر ناخن کارها، از مواد مصرفی بی کیفیت استفاده می‌کنند، پس اگر ناخن کاری، هزینه بسیار پایینی در مقایسه با سایر ناخن‌کارها دارد، دلیل بر منصف بودن آن نیست. بلکه استفاده از متریال و مواد بی کیفیت در ترمیم و کاشت ناخن است.

طرح و شکل ناخن

برخی از ناخن‌کارها به اندازه و شکل ناخن‌ها نیز برای مشخص کردن قیمت و هزینه کاشت ناخن و هزینه کاور ناخن توجه می‌کنند. بطور نمونه، ناخن‌های بلندتر نسبت با سایر ناخن های معمولی مواد ناخن و وقت بیشتری را از ناخنکار می گیرد به همین سبب زحمت بیشتری برای اینکار طرف می شود. علاوه براین کاشت ناخن بروی ناخن‌های دفرمه، ظرافت و مهارت خاصی می‌طلبد که می‌تواند قیمت کاشت ناخن را بالا ببرد.

خدمات خاص کاشت ناخن

قیمت و هزینه نهایی ترمیم و کاشت ناخن، بر اساس نوع خدمات اضافی که شما می خواهید نیز تعیین می‌شود، گاهی اوقات افراد در کنار ترمیم ناخن، نیاز به کارهای دیگری دارند که مسلما بر قیمت نهایی موثر است.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

1 نظر در “قیمت کاشت ناخن در سال ۱۴۰۲

  1. ریحی گفت:

    الا ن کاشت 450 ب بالاعه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *