مقالات

قیمت آمبره و سامبره بانوان در سال ۱۴۰۲

قیمت آمبره و سامبره بانوان

قیمت رنگ موی امبره یا سامبر بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. هر دوی این روش ها تکنیک های رنگ مو هستند که با کمترین آسیب ناشی از دکلره، تنوع دلپذیری به موهای شما می بخشد. به علاوه در این روش رنگ مو نیازی به پرکردن و ترمیم دائمی نیست. قیمت رنگ موی امبره یا هزینه رنگ موی تیره را می توانید از منابع مختلف مانند آرایشگاه ها یا سالن های زیبایی و همچنین از طریق اینترنت استعلام کنید. در زیر به عوامل موثر بر قیمت رنگ موی امبره یا تیره اشاره کرده ایم.

کراتینه مو بانوان

قیمت رنگ مو آمبره به چه شکل محاسبه می شود؟

Ombre یکی از روش های جدید برای رنگ کردن مو است. این روش ترکیب دلپذیری به رنگ موهای شما می دهد و در بالا تیره و در پایین روشن می شود. بنابراین به دلیل استفاده کمتر از رنگ و دکلره، موهای شما آسیب بسیار کمتری می بیند. قیمت رنگ موی آمبره  بر این اساس تعیین می شود.

هزینه رنگ موی آمبره بر اساس عوامل زیادی تعیین می شود. رنگ کردن مو زياد یا کم یکی از عواملی است که قیمت رنگ موی آمبره را تعیین می کند. برای مثال رنگ کردن موهای مجعد دشوارتر از موهای صاف است و انواع موها رنگ را به روش های مختلف می پذیرند. نوع ماده رنگ یکی دیگر از عوامل تعیین هزینه رنگ موی آمبره است. البته بهتر است در این زمینه صرفه جويي اقتصادی نکنید تا مطمئن باشید موهایتان با محصولات کم رنگ آسیب نمی بیند.

حجم موهای شما در تعیین قیمت رنگ موی آمبره موثر است. هر چه موهای شما بلندتر یا ضخیم تر باشد؛ نیاز به رنگ های بیشتر و همچنین حضور بيشتر در آرایشگاه، در نتیجه هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت رنگ موی آمبره موثر است، محل رنگ کردن موهایتان است. البته هر چه آرایشگاه یا محل سکونت شما بالاتر باشد، قیمت رنگ موی آمبره نیز بالاتر خواهد بود.

هزینه کراتینه مو بانوان

لیست قیمت آمبره و سامبره بانوان در سال ۱۴۰۲

خدمات آمبره و سامبرهقیمت در تهرانقیمت در شهرستان ها
مش و لایت موی کوتاه پشت گردن (هرفویل)4۵ هزار تومان۳۵ هزار تومان
مش و لایت موی متوسط (هرفویل)۵۵ هزار تومان4۵ هزار تومان
مش و لایت موی بلند (هرفویل)۸۰ هزار تومان۸۰ هزار تومان
مش و لایت موی کوتاه پشت گردن ویژه (هرفویل)۵۵ هزار تومان4۵ هزار تومان
مش و لایت موی متوسط ویژه(هرفویل)95 هزار تومان90 هزار تومان
مش و لایت موی بلند ویژه (هرفویل)10۰ هزار تومان10۰ هزار تومان

هزینه رنگ مو سامبره به چه شکل است؟

رنگ موی تیره مانند آمبره ثابت نیست و به طور ناگهانی تغییر رنگ نمی دهد. در عوض، تغییر رنگ از تیره به روشن بسیار ملایم و پراکنده است. این تکنیک جدیدتر از آمبره است و به نوعی از آمبره  و همچنین بالیاژ برای آن استفاده می شود.

هزینه رنگ موی سامبره با قیمت رنگ موی آمبره متفاوت است و تحت تاثیر عوامل زیادی است.

  • تاثیر نوع مو در تعیین هزینه رنگ موی سامبره: هرچه موهای شما سریعتر و راحت تر رنگ شود، هزینه رنگ موی سامبره شما کمتر می شود. موهای کوتاه و موهای آسیب دیده کمتر هزینه کمتری دارند. همچنین رنگ موهای قبلی شما در تعیین این هزینه موثر خواهد بود. استفاده از رنگ های تیره هزینه کمتری دارد.
  • تاثیر کیفیت مواد در تعیین قیمت رنگ موی سامبره: هر چه کیفیت مواد به کار رفته در رنگ و دکوراسیون بیشتر باشد، هزینه رنگ موی سامبره نیز بیشتر می شود.
  • تاثیر حجم مو در تعیین هزینه رنگ موی سامبره: هر چه موهای شما ضخیم یا بلندتر باشد طبیعتا به رنگ ها و هایلایت های بیشتری نیاز است و سامبره آنها زمان بیشتری را از آرایشگر می گیرد.
  • تاثیر محل کارگاه در تعیین هزینه رنگ موی سامبره: هر چه محل کارگاه شما بهتر باشد، هزینه رنگ موی سامبره بیشتر می شود.

قیمت کراتینه مو

چگونه می توان بهترین قیمت رنگ موی آمبره سامبره را پیدا کرد؟

برای یافتن بهترین قیمت ombre sombre می توانید یک آرایشگاه مناسب و حرفه ای با قیمت مناسب پیدا کنید و همچنین با جستجو موارد فوق را در نظر بگیرید. علاوه بر این می توانید از دوستان و آشنایان که قبلا این کار را انجام داده اند کمک بگیرید و هزینه را از آنها بخواهید. همچنین می توانید با جستجو در اینترنت قیمت مناسبی برای این تکنیک رنگ مو پیدا کنید.

یکی از راه های دریافت قیمت، تماس با آرایشگاه هایی است که از کیفیت کار آنها مطمئن هستید. می توانید با تماس با آنها و اقدام در این زمینه قیمت رنگ موی آمبره سامبر را از آنها جویا شوید.

یکی دیگر از راه های دریافت قیمت رنگ موی امبره و تیره استفاده از سایت های سفارش آنلاین خدمات است. با ثبت سفارش دقیق خود به صورت رایگان و توضیح اینکه به چه خدماتی نیاز دارید می توانید در این سایت ها قیمت دریافت کنید. کارشناسان و آرایشگران پس از ساعت کاری قیمت را به شما می گویند و شما می توانید پس از مطالعه رزومه آرایشگاه ها و همچنین نظرات مشتریان سابق، بهترین آرایشگاه را با قیمت مناسب انتخاب کنید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *