مقالات

قیمت کراتینه مو بانوان در سال ۱۴۰۲

قیمت کراتینه مو بانوان

قیمت کراتینه مو بانوان چقدر است؟

“قیمت کراتینه موی خانم ها چقدر است؟”، “قیمت کراتینه مو در آرایشگاه چگونه محاسبه می شود؟”، “آیا راهی برای کاهش قیمت کراتینه مو وجود دارد؟” در ادامه پاسخ شما را در مورد هزینه و قیمت کراتینه موی زنانه توضیح می دهیم.

عوامل موثر بر هزینه کراتینه مو بانوان

موهای شما ممکن است به دلیل رنگ کردن یا دکلره شدن یا حتی به مرور زمان کدر شوند و درخشندگی خود را از دست بدهند. در این صورت ممکن است با نکاتی در مورد کوتاه کردن موهای خود مواجه شوید. اگر تصمیم به انجام این کار دارید، خودداری کنید. هنوز دیر نشده و با کراتینه می توانید موهایی براق و صاف داشته باشید. با دانستن عوامل موثر بر قیمت کراتینه موی زنانه می توانید تصمیم بهتری بگیرید و به سلامت موهای خود توجه بیشتری داشته باشید.

لیست قیمت کراتینه مو

لیست قیمت کراتینه مو بانوان در سال ۱۴۰۲

خدمات کراتینه موقیمت در تهرانقیمت در شهرستان ها
قیمت کراتینه موی کوتاه6۵۰ هزار تومان5۵۰ هزار تومان
قیمت کراتینه موی متوسط8۵۰ هزار تومان80۰ هزار تومان
قیمت کراتینه موی بلند1.350.000 میلیون تومان1.250.000 میلیون تومان
قیمت کراتینه موی خیلی بلند1.550.000 میلیون تومان1.450.000 میلیون تومان

کوتاهی و بلندی مو

هر چه موهای شما بلندتر باشد، هزینه بیشتری برای کراتینه درمانی باید بپردازید و از آنجایی که مدت زمان بیشتری طول می کشد، آرایشگاه قیمت کراتینه درمانی بالاتری را از شما دریافت خواهد کرد. علاوه بر بلندی مو، اگر موهای ضخیم داشته باشید، همین اتفاق می افتد، هر چه موهای شما ضخیم تر باشد، قیمت کراتینه مو نیز بیشتر می شود.

نوع مواد مصرفی

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کراتینه مو، نوع مواد مصرفی است. چندین محصول کراتینه در مدل ها و برندهای مختلف در بازار وجود دارد. عواملی مانند شرکت سازنده، نوع مواد اولیه، روش ساخت و حتی برند سازنده بر قیمت این ماده تاثیرگذار خواهد بود. اما قیمت بالای کراتینه مو دلیل خوبی برای انتخاب محصولات ارزانتر نیست. شما سعی می کنید با کراتینه زیبایی موهای خود را بازیابی کنید، اما نمی خواهید با استفاده از یک محصول ارزان و نامرغوب به موهای ظریف خود آسیب بیشتری وارد کنید. اگر از برندهای بدون نام استفاده می کنید، حتی باید این خطر را بپذیرید که مواد کراتین به ریشه موی شما آسیب برساند یا عوارض جانبی جبران ناپذیری داشته باشد.

قیمت کراتینه مو در آرایشگاه ها متفاوت است. یکی از دلایل اصلی تفاوت قیمت مواد مشابه استفاده شده است. توصیه می کنیم قبل از انجام این کار برند مورد استفاده و کیفیت آن را بررسی کنید.

برخی از کارشناسان می گویند که می توانند کراتینه مو را با مواد طبیعی درست کنند. این روش ها می توانند به خوبی کار کنند، اما اغلب دوام زیادی ندارند یا باید تکرار شوند. اگر زمان مناسب دارید می توانید از این روش ها استفاده کنید، اما اگر از موهایتان خسته شده اید یا آسیب آنقدر زیاد است که محصولات طبیعی نمی توانند آن را ترمیم کنند، چاره ای ندارید جز اینکه سراغ محلول های شیمیایی بروید. در نتیجه چندین بار تکرار این روش، ممکن است مجبور شوید هزینه بیشتری برای درمان کراتینه بپردازید.

کراتینه مو بانوان

از جمله محصولات و ابزار مورد استفاده برای کراتینه مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شامپو قلیایی
  • سشوار و اتو
  • خواص کراتین
  • شامپو بعد از کراتینه
  • نوع و حالت مو

بسته به نوع موی شما، هزینه و دستمزد کراتینه مو متفاوت است. بدیهی است که هزینه کراتینه درمانی برای موهای مجعد و فر بیشتر از موهای حالت دار است. همچنین کراتینه مو گاهی برای موهای صاف به دلایل دیگری از جمله سلامت و تقویت مو توصیه می شود. این قیمت برای موهای کوتاه با هزینه بسیار کمتر اعمال می شود.

محله و شهرت آرایشگاه

چرا باید با مراجعه به آرایشگاه هاي مختلف مبلغ متفاوتی را برای خدمات کراتينه مو پرداخت کرده باشيد، اما این تفاوت از کجا می آید؟ عوامل مختلفی بر این تفاوت قیمت تأثیرگذار است و قیمت کراتینه مو نیز از این قاعده مستثنی نیست. آرایشگاه های واقع در قسمت بالای شهر معمولا به دلایل مختلفی گران تر هستند. در بین این سالن های زیبایی، آرایشگاه های معروف بیشتر نیز هزینه بیشتری دریافت می کنند. اما شما می توانید به یک آرایشگاه معمولی بروید و همچنان آن را بسیار گران پرداخت کنيد. در خيلي از اوقات هزينه ي پرداختي کراتينه بسيار نامعقول است.

بسیاری از آرایشگاه ها با توجه به تجربه و مهارتی که دارند خدمات گران تری ارائه می دهند و در محاسبه قیمت کراتینه مو باید به این موضوع توجه کنید. آرایشگران با مهارت بالاتر به موهای شما آسیب نمی رسانند و از محصولات بهتری استفاده می کنند. بنابراین، کارهای حساس مانند کراتینه بهتر است به یک متخصص سپرده شود.

قیمت کراتینه مو در بهار 1401 با توجه به این عوامل از 600000 تومان شروع می شود و برای موهای بلند و مجعد ممکن است تا 6000000 تومان هم قیمت داشته باشد.

هزینه کراتینه مو بانوان

روش‌های مختلف کراتینه کردن مو

شاید با مراجعه به آرایشگاه متوجه چندین روش شده باشید و آرایشگر نیز در مورد قیمت کراتینه موی برزیلی یا قیمت چسباندن مجدد مو با شما صحبت کرده باشد. استفاده از هر یک از این روش ها به میل شما، نوع مو و میزان آسیب دیدگی موهای شما بستگی دارد. از آرایشگر بخواهید تفاوت روش های مختلف و مزایا و معایب هر کدام را توضیح دهد. به یاد داشته باشید که شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید.

کاهش قیمت کراتینه موی بانوان در آرایشگاه‌ها

اگر می خواهید هزینه کراتینه مو را کاهش دهید، باید همه جوانب را در نظر بگیرید. همانطور که گفته شد برند و نوع مواد مصرفی در قیمت ها تاثیر دارد. بنابراین ممکن است با دو سالن و دو متخصص تفاوت قیمت زیادی داشته باشید اما برای انتخاب این افراد و کراتینه مو خوب است موارد دیگر را نیز بررسی کنید. توصیه می کنیم برای دریافت قیمت و هزینه درمان کراتینه مو خود یک قرار ملاقات رزرو کنید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *