مقالات

قیمت وکس صورت بانوان در سال ۱۴۰۲

قیمت وکس صورت بانوان

قیمت وکس صورت بانوان چقدر است؟

قیمت وکس صورت در مناطق مختلف متفاوت است. اکثر خانم ها برای زیبایی بیشتر به قیمت و هزینه وکس صورت اهمیت نمی دهند و حاضرند هر هزینه ای را برای اطمینان از زیبایی و سلامت پوست خود پس از اپیلاسیون بپردازند. اما قبل از اینکه در مورد رویای داشتن پوست بدون موهای زائد احساساتی شوید، بهتر است در مورد عوامل موثر بر قیمت وکس صورت در آرایشگاه و حتی قیمت وکس صورت در منزل بیشتر بدانید تا بهترین کار را انجام دهید. تصمیم برای زیبایی و جیب شما.

قیمت وکس صورت

لیست قیمت وکس صورت بانوان در سال ۱۴۰۲

خدمات وکس صورت قیمت در تهرانقیمت در شهرستان ها
قیمت وکس صورت معمولی
18۰ هزار تومان1۵۰ هزار تومان
قیمت وکس صورت VIP25۰ هزار تومان25۰ هزار تومان
قیمت وکس صورت همراه گردن
32۰ هزار تومان27۰ هزار تومان
قیمت وکس صورت دختران17۰ هزار تومان1۵۰ هزار تومان

قیمت وکس صورت در آرایشگاه به چه شکل تعیین می‌شود؟

وکس صورت در آرایشگاه فواید زیادی دارد. اولین مزیت این فرآیند این است که می توانید مطمئن باشید که موم بدون آسیب است. قیمت وکس صورت یا قیمت اصلاح صورت با موم بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود و به هیچ وجه تنها یک عامل موثر نیست. در اینجا عوامل موثر بر قیمت وکس صورت را با هم مرور می کنیم:

گسترش منطقه و یا تراکم مو

البته هر چه قسمت های بیشتری از صورت شما نیاز به اپیلاسیون داشته باشد و موهای شما بر روی پوست صورت متراکم تر باشد، قیمت اپیلاسیون صورت برای شما بیشتر خواهد بود. قیمت اصلاح صورت با موم با توجه به مدت زمانی که صورت شما نیاز به کار دارد برای شما تعیین می شود. اصلا عجله نداشته باش بهتر است وسعت هر اپیلاسیون کمتر باشد تا درد کمتری احساس کنید و همچنین آسیب کمتری ببینید.

وکس صورت در آریشگاه

نوع وکس استفاده شده

اینکه آرایشگر از چه نوع مومی برای پوست شما استفاده می کند در تعیین هزینه شستشوی صورت شما موثر است. البته هر چه نوع موم استفاده شده بهتر باشد یا قیمت آنها بیشتر باشد، هزینه وکس صورت شما نیز بیشتر می شود. البته در این مورد حساسیت به خرج ندهید، زیرا موم های ارزان قیمت و بی کیفیت می توانند آسیب های بدی به صورت شما وارد کنند یا حتی ممکن است به آن ها حساسیت داشته باشید.

منطقه آرایشگاه

طبیعی است که هر چه بیشتر در محله های بالاتر و گران تری زندگی کنید یا به دنبال آرایشگاه باشید، قیمت وکس صورت شما بیشتر می شود. البته از این موضوع نترسید. آرایشگاه های زیادی در مناطق بالای شهر وجود دارد که خدمات خود را با هزینه های بسیار کم ارائه می دهند.

هزینه وکس صورت در خانه به چه شکل است؟

هزینه وکس صورت در خانه به دو بخش تقسیم می شود.

قیمت دستگاه وکس صورت

دستگاه وکس يا همان هيتر دستگاهي است که در آن موم را آب  یا گرم می کنید و سپس آن را به پوست خود می زنید. این دستگاه ها اغلب دارای ترموستات هستند و در دمای دلخواه قطع می شوند و اجازه نمی دهند موم بیش از حد گرم شود و به پوست شما آسیب برساند. اما اگر به این وسیله دسترسی ندارید و یا قیمت دستگاه وکس برای شما زیاد است، بهترین کار این است که وکس را با بخار آب گرم کنید یا در مایکروفر گرم کنید. متأسفانه در این دو روش نمی توانید دمای موم را کنترل کنید، بنابراین قبل از استفاده از آن روی صورت خود آن را با دست یا ابزار دیگری تست کنید تا آسیب نبینید.

هزینه وکس صورت

قیمت شمع برای اصلاح صورت

شمع یا موم برای اصلاح صورت هزینه دیگری دارد که باید برای اپیلاسیون خانگی بپردازید. دقت کنید برای خرید وکس صورت از مارک خوب استفاده کنید تا استفاده از آن راحت باشد و به آن حساسیت نداشته باشید. در این صورت هزینه شست و شوی صورت هر چه باشد، مقرون به صرفه خواهد بود زیرا برای پوست شما مناسب است.

چگونه بهترین هزینه وکس صورت را پیدا کنیم؟

همانطور که گفتیم قیمت وکس صورت در آرایشگاه با قیمت های مختلفی موجود است و می توانید از آنها استفاده کنید. اما اگر می خواهید قیمت وکس صورت شما در مقایسه با کیفیت مقرون به صرفه باشد، تحقیق و بررسی بهترین راه برای دریافت بهترین هزینه شستشوی صورت است. ابتدا در اینترنت جستجو کنید و مطمئن شوید که به وکس صورت حساسیت ندارید. می توانید از دوستان و آشنایان که تجربه ای در این زمینه داشته اند بپرسید. شما می توانید با تماس با نزدیکترین آرایشگاه ها و جویا شدن از آنها اطلاعات مناسبی در مورد هزینه وکس صورت کسب کنید.

راه دیگر استفاده از وب سایت های خدمات آنلاین است. در این وب سایت ها می توانید سفارش مورد نیاز خود را ثبت کرده و منتظر نظر کارشناس باشید. در عرض چند ساعت، با توجه به موقعیت مکانی شما، کارشناسان و آرایشگاه های مختلف قیمت وکس را به شما پیشنهاد می کنند و شما می توانید با توجه به نظرات سایر مشتریان در مورد خدمات آنها و همچنین رزومه کاری و سابقه کاری، یکی را انتخاب کنید. .

جستجوی کاربران برای این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *