مقالات

قیمت رنگساژ بانوان در سال ۱۴۰۲

قیمت رنگساژ بانوان

قیمت رنگساژ بانوان چقدر است؟

وقتی موهای خود را در آرایشگاه رنگ می کنید، ابتدا موها بسیار زیبا و براق می شوند، اما پس از گذشت حدود یکی دو ماه، موها زیبایی اولیه خود را از دست می دهند و نیاز به رنگ کردن دارند و البته این یکی از مهمترین موارد است که در رنگ مو مهم است. جالب است بدانيد هزينه ي رنگ مو براي شما همانند رنگ اوليه ي موهايتان نمي شود.

اگر مدتی از رنگ کردن موهایتان می گذرد، ممکن است با مشکلاتی مانند زردی و محو شدن شفافيت موهايتان مواجه شوید یا حتی شما یا اطرافیانتان بازخورد خوبی در مورد رنگ موهایتان نداشته باشید. در این مواقع یکی از ساده ترین راه حل ها رنگساژ  است. رنگساژ کردن مو یکی از تکنیک های بسیار مهم و رایج در حالت دادن به مو است که با استفاده از آن می توانید زردی را از بین ببرید و همچنین ظاهر شفاف و براق رنگ موهای خود را بازیابی کنید. قیمت رنگ مو در آرایشگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما با آنها سر و کار داریم.

قیمت رنگساژ بانوان

لیست قیمت رنگساژ بانوان در سال ۱۴۰۲

خدمات رنگساژقیمت در تهرانقیمت در شهرستان ها
قیمت ریشه و رنگساژ لایت400,000 تومان350,000 تومان
قیمت دکوپاژ و رنگ ساده800,000 تومان750,000 تومان
قیمت لایت 50 درصد
1,400,000 تومان1,200,000 تومان
قیمت لایت 90 درصد2,000,000 تومان1,500,000 تومان

نوع رنگساژ بر قیمت رنگساژ مو تاثیر دارد

نوع رنگی که می خواهید استفاده کنید بر هزینه رنگ مو تاثیر می گذارد. دو نوع رنگ وجود دارد: رنگهای موقت و نیمه موقت.

رنگ های موقت به شکل شامپوهای رنگی، اسپری ها، ژل ها و فوم ها هستند و به راحتی قابل استفاده هستند. فقط زمانی که از حمام بیرون می آیید و موهایتان را شانه می کنید، باید مقداری از رنگ های موقت را به موهای خیس و مرطوب بزنید. در تمام بخش ها پخش شده است. رنگ های موقت نیازی به شستشو ندارند و حدود یک هفته روی موها می مانند. زمان رنگ کردن مو با رنگ های موقت کمتر است، اما عمر آنها نیز کوتاهتر است.

رنگ های نیمه دائمی ماندگاری بیشتری دارند و تا سه هفته روی موها می مانند. این نوع رنگ در انواع ژل های رنگی و تنوع موجود است. توجه داشته باشید که هنگام انتخاب رنگ مو باید به مواردی مانند پایه رنگ مو، غلظت رنگ و نوع رنگ فعلی مو توجه کنید. هزینه رنگ کردن و رنگ کردن مجدد موهایتان با رنگ های نیمه دائمی بسته به آرایشگاهی که به آن می روید یا کاری که در خانه انجام می دهید متفاوت است.

برای تنوع دادن به موها، می‌توانید حدود یک تا ده سانتی‌متر رنگ فانتزي را با رنگ موی مورد نظر ترکیب کنید و با در نظر گرفتن پایه رنگ موی مورد نظر و همچنین حجم و طول مو، آن را به موها بزنید. اگر می خواهید خودتان رنگ کنید، می توانید این کار را با ترکیب واریاسیون با مقداری شامپو انجام دهید.

نوع مواد و برند بر هزینه رنگساژ مو تاثیر دارد

برند مواد مورد استفاده برای رنگساژ تاثیر زیادی در هزینه رنگ کردن موهای مش در سالن آرایشگاه دارد. شما می توانید با توجه به بودجه و البته نوع موی خود از رنگ مو و اکسیدان برندهای ایرانی یا خارجی استفاده کنید.

قیمت رنگساژ بانوان

اندازه و حجم مو بر قیمت رنگساژ مو تاثیر دارد

یکی دیگر از عواملی که به طور مستقیم بر قیمت رنگ مو تاثیر می گذارد، طول و حجم مو است. به عنوان مثال، هزینه رنگ کردن موهای مصری کمتر از هزینه رنگ کردن موهای بلند است. همچنین برای موهای مجعد به دلیل استفاده بیشتر از رنگ مو، قیمت رنگ مو افزایش می یابد.

میزان سلامت موها بر هزینه رنگساژ مو در آرایشگاه تاثیر دارد

اگر موهای شما در اثر رنگ و دکلره آسیب دیده است، باید قبل از انجام هر کاری، حتی رنگ کردن، به فکر ترمیم موهای خود باشید. به عنوان مثال، اگر مشکل ریزش مو یا موخوره دارید، ابتدا از آن مراقبت کنید و درمان کنيد.  در مرحله بعد از شامپوهای مو و مواد تقویت کننده و روغن های خانگی استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که درمان های پروتئینی برای ترمیم موهای آسیب دیده و رشد سریعتر موها عالی هستند.

پس از هر بار رنگ کردن و دکلره کردن مو، موها باید استراحت کرده و با محصولات مراقبت از مو درمان شوند. اما اگر تا به حال از موهایتان مراقبت نکرده اید و موهایتان آسیب دیده و سوخته است، می توانید با کراتینه و ويتامينه کردن مو، شادابی را به موهایتان بازگردانید. البته بهتر است به یک سالن زیبایی مجهز بروید. تمامی این موارد هزینه هایی هستند که تاثیر مستقیمی در هزینه رنگ مو در آرایشگاه ندارند اما از آنجایی که سلامت مو در اولویت است به طور غیرمستقیم هزینه رنگ مو را افزایش می دهد.

قیمت رنگساژ

دستمزد آرایشگر

رنگساژ در واقع یک نوع رقیق شده رنگ مو است. شما می توانید آن را در خانه انجام دهید و نیازی به رفتن به سالن های زیبایی ندارید. درست است که می توانید خودتان در خانه موهایتان را رنگ کنید، اما وقتی به آرایشگاه می روید، هزینه آرایشگاه قسمت قابل توجهی از هزینه رنگ موی آرایشگاه را شامل می شود.

منطقه و محله

هزینه رنگ مو در مناطق مختلف شهر شما متفاوت است. همچنین در قیمت نهایی این سوال که کدام آرایشگاه و سالن زیبایی را برای این کار انتخاب کرده اید، تاثیری ندارد.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *