مقالات

قیمت کاشت و اکستنشن مژه بانوان در سال ۱۴۰۲

قیمت کاشت و اکستنشن مژه

قیمت کاشت و اکستنشن مژه بانوان چقدر است؟

کاشت و اکستنشن مژه یکی از خدمات زیبایی و آرایشی است که در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. این سرویس زیبایی برای دو هدف مختلف استفاده می شود. در اینجا بیشتر در مورد عوامل موثر بر هزینه کاشت و کاشت مژه صحبت خواهیم کرد؛ اما قبل از آن ارائه توضیحاتی در مورد خدمات کاشت و کاشت مژه مفید است.

به طور کلی نوع خدمات علاوه بر تجربه و شهرت آرایشگاه و اینکه در چه پکیج و توسط آرایشگاه در کدام محله باشد؛ را می توان از عوامل موثر بر هزینه کاشت و اکستنشن مژه بانوان دانست.

خانم ها گاهی برای شرکت در مهمانی های بزرگ از اکستنشن مژه استفاده می کنند. در این روش مژه مصنوعی توسط آرایشگر با چسب مژه به مژه های فرد چسبانده می شود. قیمت اکستنشن مژه نیز به متریال استفاده شده در آنها بستگی دارد. واضح است که هر چه مواد با کیفیت تر استفاده شود، قیمت اکستنشن یا کاشت مژه بالاتر خواهد بود. ماندگاری اکستنشن مژه بین ۲ تا ۴ ماه می باشد. البته اگر از مژه های مصنوعی بیشتر مراقبت کنید، گاهی تا 6 ماه ماندگاری دارند.

قیمت کاشت و اکستنشن مژه بانوان

لیست قیمت کاشت و اکستنشن مژه بانوان در سال ۱۴۰۲

خدمات کاشت و اکستنشن مژهقیمت در تهرانقیمت در شهرستان ها
قیمت اکستنشن مژه کلاسیک4۵۰ هزار تومان3۵۰ هزار تومان
قیمت اکستنشن مژه والیوم55۰ هزار تومان50۰ هزار تومان
قیمت ترمیم کاشت و اکستنشن مژه30۰ هزار تومان30۰ هزار تومان
قیمت کاشت و اکستنشن مژه دختران40۰ هزار تومان3۵۰ هزار تومان

قیمت کاشت مژه ۶ ماهه

کاشت مژه روشی متفاوت از اکتنشن  است و اگر توسط یک آرایشگر حرفه ای انجام شود ماندگاری خوبی خواهد داشت. در ضمن قیمت کاشت مژه 6 ماهه بر اساس معیارهای خاصی تعیین می شود، البته حقوق مژه کار و مکانی که مراجعه کرده اید بی تاثیر نیست. قیمت کاشت مژه ۶ ماهه توسط پزشک در کلینیک مجهز بسیار بالاتر از سالن های زیبایی معمولی خواهد بود. با این حال، کیفیت کار به نسبت بالاتر خواهد بود.

نوع چسب مژه نیز یکی از عوامل موثر بر قیمت کاشت مژه ۶ ماهه است. هر چه برند ماده استفاده شده معروفيت  بیشتری داشته باشد، کیفیت کار بالاتر می رود و قیمت کاشت مژه نیز متناسب با آن افزایش می یابد.

قیمت کاشت مژه دائم توسط پزشک

طبیعی است که قیمت کاشت مژه دائمی توسط پزشک در یک کلینیک مجهز بیشتر از سالن های زیبایی باشد. اما می توان بدون هیچ گونه عوارض جانبی و تنها با صرف هزینه بیشتر کار را با اطمینان بیشتری انجام داد و به نتیجه مطلوب رسید.

قیمت کاشت مژه دائمی توسط پزشک با توجه به سابقه پزشک و تجهیزات کلینیک ممکن است ارقام متفاوتی برای قیمت کاشت مژه داشته باشد.

قیمت کاشت مژهچسب مژه

چسب مژه یکی از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه کاشت و بلند کردن مژه بانوان است. تاثیر قیمت چسب بر قیمت کاشت مژه را نمی توان نادیده گرفت. اما نباید فقط به فکر قیمت کاشت مژه باشیم و کیفیت را فدای قیمت پایین کاشت مژه نکنیم.

همانطور که مي دانيد قیمت کاشت مژه با چسب های مناسب که ایجاد حساسیت نمی کنند و بادوام هستند بیشتر از قیمت انجام آن با مواد معمولی خواهد بود.

محله آرایشگاه یا کلینیک تخصصی

خدمات اکستنشن و کاشت مژه مصنوعی از جمله خدماتی است که بیشتر در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی انجام می شود. قیمت کاشت مژه در آرایشگاه بستگی مستقیم به محل آرایشگاه و شهرت کار شما دارد. همچنین یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت کاشت مژه در آرایشگاه، برند آرایشگاه می باشد. برخی از آرایشگاه ها در زمینه های مختلف مطرح هستند و به عنوان مثال ممکن است قیمت کاشت مژه در آنها نسبت به سایر آرایشگاه ها بیشتر باشد.

علاوه بر موارد فوق، در تعیین قیمت کاشت مژه در آرایشگاه نیز نباید تجهیزات آرایشگاه را نادیده گرفت. البته قیمت کاشت مژه در آرایشگاه معمولا کمتر از کلینیک های تخصصی است.

قیمت اکستنشن مژهقیمت ریموو کاشت مژه

در برخی موارد، افراد به دلایل مختلف تصمیم به برداشتن مژه و حذف(ريمو) آن در اصطلاح می‌کنند. در این شرایط لازم است مبلغی تحت عنوان قیمت حذف(ريمو) مژه به یک مرکز معتبر پرداخت شود. قیمت حذف(ريمو) مژه مانند قیمت کاشت مژه بستگی به محل مراجعه و میزان تجربه مژه کار دارد. اما نرخ آن نسبت به قیمت کاشت مژه پایدارتر است و می توان مقدار مشخصی را برای آن تعیین کرد.

عوامل جانبی موثر بر قیمت کاشت مژه

قیمت کاشت مژه و ترميم آن معمولا به انتخاب شما بستگی دارد. اینکه آیا ترجیح می دهید کار را در آرایشگاه یا کلینیک شخصی انجام دهید، یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت کاشت یا اکستنشن مژه است. در برآورد قیمت اکستنشن مژه، میزان ضخامت مورد نیاز و روش انجام آن را نباید نادیده گرفت. به عنوان مثال، قیمت اکستنشن مژه به روش حجم دهنده معمولاً هزینه بیشتری دارد و مژه های پرپشت تری که بخواهید، قیمت اکستنشن مژه نیز به همین نسبت افزایش می یابد.

اما یک نکته را در نظر بگیرید که صرف مبلغی معقول تحت عنوان قیمت اکستنشن مژه و یا کاشت آن و مراجعه به مکانی معتبر بسیار اهمیت داشته و باعث می شود رضایت کافی از خدمات مربوطه داشته باشید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *