مقالات

قیمت رنگ موی ساده بانوان در سال ۱۴۰۲

قیمت رنگ موی ساده بانوان

قیمت رنگ موی ساده بانوان چقدر است؟

شرابی، آبی، سبز، سر غازی، سرخابی، قهوه ای سوخته، پر کلاغی و هزاران رنگ دیگر می تواند رنگ موهای شما باشد. بسیاری از خانم ها موهای خود را در خانه رنگ می کنند. گاهی تنها و گاهی با کمک دوستان صمیمی و عزیزان. رنگ کردن مو فرآیند پیچیده ای نیست. انتخاب رنگ مناسب، شستشوی مو برای رنگ کردن، قرار دادن رنگ به روش صحیح، شستشوی مو در زمان مناسب و در نهایت مراقبت ثانویه.

اما چه عواملی می تواند روی هزینه رنگ مو تاثیر بگذارد؟

شرایط کنونی موهای شما

اولین چیزی که اهمیت دارد وضعیت فعلی است. الان موهات چه رنگیه؟ آیا رنگ موی طبیعی شماست یا  رنگی که استفاده کردید؟ چه کارهای دیگری با موهای شما انجام شده است؟ به عنوان مثال، اگر قبلاً از خدمات آرایشگاه های دیگر با کمک مواد شیمیایی از جمله دکلره يا رنگ هاي سنتي مانند حنا استفاده کرده اید، ممکن است روند رنگ مو توسط آرايشگر برای به دست آوردن رنگ دلخواه شما متفاوت باشد.

قیمت رنگ مو بانوان

لیست قیمت رنگ موی ساده بانوان در سال ۱۴۰۲

خدمات قیمت فر دائم قیمت در تهرانقیمت در شهرستان ها
قیمت رنگ مو بانوان به صورت کامل700,000 تومان650,000 تومان
قیمت رنگ مو بانوان ریشه تا 5سانت300,000 تومان250,000 تومان
قیمت بلوندی کامل مو
4,500,000 تومان4,100,000 تومان
قیمت ریشه و رنگساژ لایت مو600,000 تومان550,000 تومان
قیمت دکوپاژ و رنگ ساده مو
1,200,000 تومان1,000,000 تومان
قیمت لایت 50 درصد موی سر
3,000,000 تومان2,700,000 تومان
قیمت لایت 90 درصد موی سر
3,800,000 تومان3,500,000 تومان
قیمت اولاپلکس موی سر
5,000,000 تومان4,800,000 تومان

اگر قبلا از دکلره یا رنگ کردن موهایتان استفاده کرده اید، علاوه بر زمان متفاوتی که برای رنگ کردن موهایتان نیاز است، قطعا کیفیت و نوع رنگ استفاده شده توسط آرایشگر نیز متفاوت خواهد بود.

انتخاب رنگ

برندهای ایرانی و خارجی زیادی در بازار وجود دارند که رنگ های مختلف مو را ارائه می کنند. هر کدام ممکن است ویژگی های خاصی داشته باشند. کدام رنگ یا رنگ موی شما می تواند تفاوت ایجاد کند.

یکی دیگر از جنبه های انتخاب رنگ مو، توجه به فرم صورت و رنگ پوست است. معمولا رنگ های جدید و متفاوت هر ساله توجه بسياري از خانم ها را براي انتخاب رنگ سال به خود معطوف ميکند؛ اما باید در نظر داشت که همه رنگ ها به همه نمی آید. امروزه اپلیکیشن هایی وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها رنگ های مختلف را روی تصویر خود ببينيد و سعی کنید قبل از شروع کار، تصصميم تان را با بررسي تمامي عوامل بگيريد.

رنگ موی دائمی

این نوع رنگ مو همان رنگ مویی است که در بازار خانم ها رایج است و به آن رنگ مو می گویند. این نوع رنگ بسیار پایدار است و تنها زمانی که مو رشد می کند و بین ریشه مو و موهای رنگ شده تفاوت وجود دارد حالت اولیه آن از بین می رود. روش رنگ کردن مو بسیار ساده است و اغلب در منزل انجام می شود و اگر موهای شما شرایط خاصی ندارد و کار خاصی روی موهای شما انجام نشده است می توانید از رنگ دائمی در منزل استفاده کنید.

هزینه رنگ مو ساده

رنگ موی موقت

این نوع رنگ مو انواع مختلفی دارد و در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد، عمر کوتاه تری دارد و بعد از شستن تمیز و تمیز می شود. رنگ موی موقت برای افرادی که از رنگ موی خود مطمئن نیستند یا نمی توانند برای مدت طولانی با رنگ دائمی کنار بیایند بسیار مناسب است. به در اصطلاح رنگ هاي فانتزي معروف هستند.

رنگ موی هایلایت

یکی از متداول ترین روش های رنگ کردن مو در مدل موی زنانه، برجسته کردن رنگ مو است که در انتهای کار موها به نوعی رنگ می شوند، موجی از نور سایه رنگ که داخل آن دیده می شود. علامت گذاری مانند نمونه های دیگری از جمله جلوي مو، آمبره، سامبره، زير مو و …. همانطور که مي دانيد نیاز به زمان زیادی برای پیاده سازی دارد.

انتخاب اکسیدان

اکسیدان نیز بخشی از فرآیند رنگ کردن مو است و انتخاب نوع آن می تواند بر قیمت نهایی تاثیر بگذارد. انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در رنگ کردن مو با بالا و پایین رفتن کیفیت قیمت های متفاوتی دارند. به یاد داشته باشید که نباید از چیزهایی استفاده کنید که از نام و کیفیت آنها مطمئن نیستید زیرا ارزان هستند. با انتخاب نادرست سلامت مو و پوست شما در خطر است.

قیمت رنگ مو

منطقه و محله

منطقه و محله ای که می خواهید موهای خود را رنگ کنید نیز می تواند بر هزینه آن تأثیر بگذارد. شاید قیمت رنگ مو در سالن های زیبایی گران تر و در جاي ديگر ارزان تر باشد.به منطقه و سالن ضمن مهارت آرايشگر اين مبلغ بستگي دارد.

 در سالن آرایشگاه

حضور آرايشگر متخصص در خانه ي تان ميسر است اما بايد بدانيد هزينه ي رفت و آمد همراه با مواد مصرفي براي رنگ کردن موهايتان با شماست.

شهرت

سطح شناخت حرفه ای و استایلیست نیز بر میزان دستمزد او تأثیر می گذارد. به طور کلی، هر چه فرد حرفه ای مشهورتر باشد، حقوق بالاتری دارد.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *