مقالات

قیمت بالیاژ مو بانوان در سال ۱۴۰۲

قیمت بالیاژ مو بانوان

قیمت بالیاژ مو بانوان چقدر است؟

میزان تخصص و شناخت آريشگر از حرفه ي خود  بر دستمزدشان تاثیر می گذارد. معمولاً هر چه متخصص شناخته شده تر باشد، دستمزد بالاتری دارد.

اما چه عواملی می تواند روی هزینه رنگ مو تاثیر بگذارد؟

یکی دیگر از مزیت های این روش این است که می توانید در عین تغییر ظاهر بدون هزینه اکستنشن، ظاهری کاملا طبیعی و مدرن داشته باشید. توجه داشته باشید که قیمت امبره مو و قیمت دکلره موی کوتاه بر اساس نکات مختلفی است که در موارد زیر عوامل موثر بر قیمت بالياژ موی بلند را با هم بررسی می کنیم.

لیست قیمت قیمت بالیاژ مو بانوان

خدمات بالیاژ موقیمت در تهرانقیمت در شهرستان ها
قیمت بالیاژ موی کوتاه550 میلیون تومان500 میلیون تومان
قیمت بالیاژ موی متوسط650 میلیون تومان600 میلیون تومان
قیمت بالیاژ موی بلند750 میلیون تومان700 میلیون تومان
قیمت بالیاژ مو ویژه950 میلیون تومان900 میلیون تومان

تعداد مراحل انجام بالیاژ

یکی از عواملی که بر قیمت موهای کوتاه تاثیر می گذارد و عواملی که بر قیمت موهای بلند تاثیر می گذارد اقدامات است. تعداد مراحل اجرای این رنگ مو به طول موهای شما و البته مدل مورد نظر شما بستگی دارد. برای مثال می توانید از آرایشگر بخواهید موهای شما را قسمت به قسمت رنگ کند. در برخی از آرایشگاه ها، آرایشگر موها را با فویل جدا می کند، اما برخی دیگر از آرایشگاه ها ابتدا موها را به چند قسمت تقسیم می کنند و هر قسمت را آزادانه و با دست رنگ می کنند.

علاوه بر این که باید مراقب باشید که می خواهید موهایتان چه نوع بالیاژی باشد، باید سه بار در فواصل شش هفته ای رنگ موهایتان را تنظیم کنید تا به رنگ دلخواهتان برسید. تعداد فويل هاي بالياژ با در فاصله ي سه هفته اي آن  بر قیمت بالیاژ مو تأثیر می گذارد.

قیمت بالیاژ مو بانوان

کوتاهی و بلندی مو

مانند سایر درمان های زیبایی، هزینه دکلره کردن مو بسته به اندازه مو متفاوت است. به همین دلیل است که قیمت موهای بلند تا شانه کمتر از موهای بلند است. هر چه مو بلندتر باشد، مواد بیشتری مصرف می شود و انجام کار توسط  آرایشگر روي موي شما  بیشتر می شود.

حجم مو

اندازه مو و همچنین کوتاهی و بلندی مو بر روی ميزان مواد مورد استفاده تاثیر می گذارد. بنابراین هزینه مو آمبره و هزینه بالیاژ به اندازه های مختلف مو متفاوت است.

رنگ طبیعی موها

یکی دیگر از عواملی که در قیمت گذاري برای موهای بلند و موهای کوتاه موثر است، رنگ قبلی مو است تکنيک است. تکنیک بالیاژ روی موهای طبیعی بهترین نوع بالياژ است. البته آرایشگران حرفه ای می توانند این کار را روی موهای رنگ شده انجام دهند. می توانید ابتدا موهای خود را رنگ کنید و سپس بالیاژ مورد نظر خود را انجام دهید. بنابراین، اینکه بالیاژ روی موهای طبیعی خودتان انجام شود یا موهای رنگ شده، بر هزینه بالياژ موهايتان تأثیر می گذارد.

هزینه بالیاژ مو

نگهداری مو بعد از بالیاژ

هنگام بررسی هزینه بالیاژ موهای بلند، هزینه مراقبت و نگهداری مو را پس از رنگ کردن فراموش نکنید. انجام تکنیک های بالیاژ مانند رنگ کردن موی معمولی و استفاده از فویل می تواند منجر به خشکی و شکستگی موهای شما شود. به همین دلیل است که بايد مراقبت منظم همراه با استفاده از شامپوها و نرم کننده های مناسب بالياژ را برای موهای تان را در نظر بگيريد.

رنگ استفاده شده در بالیاژ

نوع رنگ استفاده شده و تعداد رنگ های ترکیب شده تاثیر بسزایی براق بودن و زيبايي موهايتان دارد. با توجه به آرایشگاهی که به آن مراجعه می کنید، آرایشگر از رنگ موی ایرانی یا خارجی برای شما استفاده می کند. همچنین هنگام انجام بالیاژ، آرایشگر می تواند مواد تقویت کننده دیگری را به رنگ مو اضافه کند.

بالیاژ مو

مهارت آرایشگر

در بالیاژ مو، آرایشگر مي تواند نوع بالياژ را با مشورت شما انجام دهد، بنابراین با روش بالیاژ، کل مو رنگ نمی شود و تنها طبیعی ترین و ملایم ترین سایه ها روی ساقه مو ایجاد می شود. بنابراین مهارت آرایشگر در زیبایی و طبیعی بودن بالیاژ بسیار تاثیرگذار است. مهارت آرایشگر نقش مهمی در تعیین قیمت دارد.

بالیاژ یک کلمه فرانسوی به معنای تکنیک ایجاد سایه روشن روی رنگ موی اصلی است و به معنای نقاشی است و انجام این کار با سطح تخصص و مهارت آرایشگر ارتباط مستقیم دارد. و البته همه نمی توانند اين کار را به خوبي انجام دهند. در روش بالیاژ، آرایشگر موهای شما با دقت فراواني سايه روشن می کند و با توجه به نوع و حالت موهای شما و همچنین رنگ صورت و پوست، سایه روشن تر از رنگ زمینه روی موهای شماست و معمولاً بدون استفاده از ابزار خاصي صورت مي پذيرد. و این کار را فقط با دست و مهارت آرايشگر انجام می شود.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *