مقالات

قیمت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن بانوان در سال ۱۴۰۲

قیمت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن بانوان

قیمت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن بانوان چقدر است؟

ابروها یکی از تاثیرگذارترین قسمت های صورت هستند و در ایجاد هماهنگی بین اجزای صورت و زیبایی بسیار مهم هستند. امروزه فرم دادن به ابرو یکی از ترندهای آرایشی است و بسیاری از خانم ها علاقه مند به فرم دادن و پرپشت کردن ابروهای خود هستند. پس از بررسی هزینه میکروپیگمنتیشن ابرو و سایر خدمات زیبایی ابرو، می توانید یکی از این گزینه ها را برای تغییر و فرم دادن به ابروهای خود انتخاب کنید.

قیمت میکروبلیدینگ ابرو

لیست قیمت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن سال ۱۴۰۲

خدمات میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن قیمت در تهرانقیمت در شهرستان ها
قیمت میکروبلیدینگ ابرو1.700.000 میلیون تومان1.400.000 میلیون تومان
قیمت ترمیم میکروبلیدینگ400 هزار تومان350 هزار تومان
قیمت ریمو میکروبلیدینگ2.500.000 میلیون تومان2.300.000 میلیون تومان
قیمت ریمو میکروبلیدینگ 22.000.000 میلیون تومان1.700.000 میلیون تومان

همانطور که می دانید میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن دو روش جدید برای بهبود فرم ابروها و پرکردن نواحی خالی ابروها هستند. به همین دلیل می خواهیم عوامل موثر بر قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو و عوامل موثر بر هزینه میکروبلیدینگ ابرو را به طور کامل و دقیق ارزیابی کنیم:

میزان ترمیم ابرو بر قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو تاثیر دارد

میزان کار مورد نیاز روی ابرو یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه میکروپیگمنتیشن ابرو است. در واقع هرچه فرم دهی ابرو بیشتر باشد، هزینه آن بیشتر می شود. به عنوان مثال در مواردی که قسمتی از ابرو دارای زخم یا بخیه قدیمی است و نیاز به زمان و کار بیشتری دارد، قیمت میکروپیگمنتیشن افزایش می یابد. اگر ابروهای شما جای زخم یا بخیه دارد، بهتر است قبل از انجام میکروپیگمنتیشن با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا علاوه بر کسب اطلاعات دقیق، هزینه آن را نیز کاملا متوجه شوید

قیمت میکروپیگمنتیشن

میزان مهارت آرایشگر بر هزینه میکروبلدینگ ابرو تاثیر دارد

یکی از عواملی که در تعیین هزینه میکروبلیدینگ ابرو نقش دارد، سطح مهارت فرد انجام دهنده آن است. واضح است که در کارهای خدماتی، به ویژه تخصص و مهارت ارائه دهنده خدمات در کار خود، دستمزد بیشتری دریافت خواهد کرد. سطح تخصص و مهارت فرد انجام دهنده کار؛ نقش فعالی در تعیین هزینه میکروبلیدینگ ابرو دارد و بهتر است برای انجام این کار از متخصصان کمک بگیرید تا در نهایت از نتیجه کار راضی باشید.

سالن آرایشگاه بر قیمت میکروبلیدینگ ابرو تاثیر دارد

هزینه میکروبلیدینگ ابرو به سالنی که انتخاب می کنید و محل آن بستگی دارد. از این گذشته، سالن های زیبایی در مناطق مرتفع و گران شهر نسبت به خدمات خود بسیار گران هستند، به خصوص سالن های با شهرت و اعتبار.

بنابراین، قیمت میکروبلیدینگ ابرو در یک سالن زیبایی شناخته شده در منطقه گران قیمت بالاتر از سالن های معمولی است و باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. قیمت میکروبلیدینگ را می توانید قبل از مراجعه به آرایشگاه از طریق تلفن یا شبکه های اجتماعی در آرایشگاه های مختلف مطلع کنید.

هزینه پاک کردن هاشور ابرو با لیزر

از آنجا که ميکروپيگمنتيشن طبيعي تر است و با گذشت زمان، خانم ها ممکن است از فرم ابروهای تاتو شده خود خسته شوند یا بخواهند شکل ابروهای تاتو شده خود را تغییر دهند و تنوع ایجاد کنند. در این صورت می توانند از روش حذف تاتو با لیزر استفاده کنند. هزینه برداشتن ابرو با لیزر به مکانی که می خواهید انجام شود و مقدار مواد و کار مورد نیاز برای برداشتن ابرو بستگی دارد. طبیعی است که از فرم دائمی ابروهای تاتو شده خسته شده اید و می خواهید تاتوی ابرو را بردارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه لیزر ابرو و مراقبت های لازم پس از رفع تاتو باید با کارشناسان این حوزه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

قیمت میکروبلیدینگ

دستمزد آرایشگر بر قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو تاثیر دارد

فراموش نکنید که در تعیین قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو، دستمزد فرد انجام دهنده کار بسیار مهم است. همانطور که می دانید رعایت نکات بهداشتی در انجام کارهای زیبایی بسیار مهم است، زیرا در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی، سلامتی و پوست و موی شما به خطر می افتد و احتمال ابتلا به بیماری های عفونی افزایش می یابد. بنابراین، هنگام بررسی هزینه میکروپیگمنتیشن ابرو، این موارد را در نظر داشته باشید و یک کار با کیفیت و با قیمت پایین انتخاب کنید.

هزینه میکروپیگمنتیشن لب

یکی دیگر از قسمت های صورت مناسب برای میکروپیگمنتیشن لب ها هستند که می توانید خط لبی دائمی داشته باشید و لب های خود را برجسته کنید. هزینه میکروپیگمنتیشن لب نیز به میزان کاری که باید روی لب انجام شود بستگی دارد و با یک بررسی کلی می توان گفت که قیمت میکروپیگمنتیشن لب مانند ابرو به مواردی مانند درآمد فرد بستگی دارد. انجام آن آن و منطقه آرایشگاه

برای ایجاد میکروپیگمنتیشن لب نیز از مواد بی حس کننده استفاده می شود و به این ترتیب می توانید خط لب دائمی داشته باشید و در طول روز در تجدید آرایش خود دخالتی نداشته باشید. رنگ خط لبی که می خواهید با میکروپیگمنتیشن ایجاد کنید باید با توجه به رنگ لب ها و رنگ پوست شما انتخاب شود و رنگی طبیعی به نظر برسد. در این مواقع حتما با مشاور زیبایی مشورت کنید تا بتوانید بهترین رنگ را انتخاب کنید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *