مقالات

قیمت رنگ فانتزی مو بانوان در سال ۱۴۰۲

قیمت رنگ فانتزی مو بانوان

قیمت رنگ فانتزی مو بانوان چقدر است؟

رنگ مو یکی از تاثیرگذارترین عوامل در ایجاد تغيير و تنوع در ظاهر صورت است و می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت داشته باشد. به همین دلیل رنگ موی فانتزی در بین جوانان طرفداران زیادی دارد. رنگ مو انواع و مدل های زیادی دارد که یکی از آنها رنگ های فانتزی است. رنگ موی فانتزی نوعی رنگ موقت است که ماندگاری رنگ های ثابت روی مو را ندارد و پس از مدت کوتاهی محو می شود و به همین دلیل برای تنوع بیشتر تجدید یا جایگزینی می شود یا قابل انجام است. این رنگ‌ها از نظر هزینه نیز با رنگ‌های ثابت متفاوت هستند، بنابراین عواملی را که بر قیمت رنگ موهای فانتزی برای خانم‌ها تأثیر می‌گذارند، بررسی می‌کنیم:

انتخاب رنگ موی فانتزی

یکی از عواملی که در قیمت رنگ موهای زیبا تاثیرگذار است، انتخاب و تنوع رنگ مو است. فرقی نمی کند موهای شما چه رنگی باشد، طبیعی یا مصنوعی، برخی از رنگ ها آن را تغییر نمی دهند و این بستگی به رنگ و نوع موهای شما دارد. بنابراین، شما باید بتوانید رنگ موهای خود را با توجه به رنگ موهای فعلی خود انتخاب کنید.

همچنین هزینه یک رنگ موی زیبا بستگی به این دارد که آیا قصد دارید از یک رنگ یا ترکیبی از دو یا چند رنگ برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. هر چه رنگ های بیشتری در ترکیب رنگ موهای خود استفاده کنید، گیج کننده تر خواهد بود. بنابراین، علاوه بر هزینه مقدار رنگی که استفاده می کنید همراه با هزینه دستمزد آرایشگاه را نیز در نظر بگیرید.

قیمت رنگ فانتزی مو

لیست قیمت رنگ فانتزی مو بانوان در سال ۱۴۰۲

خدمات رنگ فانتزی قیمت در تهرانقیمت در شهرستان ها
قیمت رنگ فانتزی موی کوتاه400 میلیون تومان350 میلیون تومان
قیمت رنگ فانتزی موی متوسط500 میلیون تومان400 میلیون تومان
قیمت رنگ فانتزی موی بلند600 میلیون تومان500 میلیون تومان

نیاز به دکلره عامل موثری در قیمت رنگ فانتزی مو

طبیعتاً یکی دیگر از راه های بسیار مفید برای اندازه گیری هزینه یک رنگ موی زیباي فانتزي استفاده از سفید کننده دکلره است. برخی از رنگ های فانتزی بدون دکلره نمی توانند روی مو تاثیر بگذارند و برای این نوع رنگ ها باید از دکلره استفاده کرد. اما برای استفاده از سفید کننده دکلره باید توجه داشته باشید که موهای شما به اندازه کافی سالم باشد.

اگر موهای شما به هر دلیلی آسیب دیده است، بهتر است از استفاده از محصولات دکلره کننده خودداری کنید. در این صورت، می توانید از رنگ های فانتزی استفاده کنید که می توانند بدون دکلره اعمال شوند. رنگ های فانتزی بدون دکلره ارزان تر هستند و استفاده از رنگ های بدون دکلره کمتر به موهای شما آسیب می رساند.

مدل انتخابی نقش تعیین کننده‌ای در هزینه رنگ مو فانتزی دارد

طبیعتاً یکی دیگر از عواملی که در قیمت تمام شده رنگ موی فانتزی زنانه موثر است، مدل و نوع رنگ مو است. مدل های مختلف رنگ مو مانند رنگ های زیر مو، جلوی مو، قسمتی از مو یا کل مو هزینه های متفاوتی دارند. هر چه قسمت های رنگ شده موهای شما بیشتر باشد، هزينه ي شما بيشتر مي شود.

بايد بدنيد در مجموع رنگ موهای فانتزی گران تر هستند. همچنین استفاده از تناژهای مختلف در رنگ موها باعث ایجاد مدل های مختلفی مانند مش، امبر، لایت یا هایلایت می شود که هر کدام هزینه های متفاوتی دارند که باعث تغییر قیمت رنگ موهای فانتزی می شود.

قیمت رنگ مو فانتزی

رنگ کردن موی بلند و پرپشت هزینه‌بر است

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت یک رنگ موی زیبای زنانه تاثیر می گذارد حجم و اندازه مو است. هزینه رنگ موی فانتزی بسته به طول موهای شما و همچنین حجم آن متفاوت خواهد بود. به طور کلی، هر چه حجم موهای شما بيشتر و بيشتر باشد، رنگ کردن آن سخت تر می شود و در نتیجه هزینه رنگ موهای فانتزی بالا می رود.

مارک رنگ هم در قیمت رنگ فانتزی اثرگذار است

یکی دیگر از عواملی که در قیمت یک رنگ موی زیبای زنانه موثر است، برند رنگ است. برخی از برندهای رنگ مو در بازار حساسیت ایجاد نمی کنند. کیفیت رنگ بهتر نقش مهمی در سلامت و زیبایی موهای شما دارد و آسیب کمتری به موهای شما وارد می کند. هرچه کیفیت رنگ استفاده شده بالاتر باشد، رنگ موی فانتزی گرانتر است.

تمدید رنگ مو فانتزی

یکی دیگر از عواملی که می تواند بر قیمت یک رنگ موی فانتزی تاثیر بگذارد، تجديد رنگ مو است. از آنجایی که رنگ فانتزی موقتی است و پس از مدتی محو می‌شود، می‌توانید هر رنگ از دست رفته‌ای را از موهایتان یا تمام رنگ موهایتان تجدید کنید. برای این کار می توانید از رنگ قبلی یا رنگ روشن تر یا تیره تر بسته به ترجیح خود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید مدل‌ها و ترکیب‌های اولیه رنگ را برای افزایش رنگ مو تغییر دهید. البته قبل از انجام این کار با آرایشگر خود مشورت کنید. معمولاً هزینه اولین بار رنگ موی فانتزی گرانتر از یک جلسه تجدید است. دلیل آن حذف مراحل آماده سازی مو مانند دکلره کردن است.

هزینه موی فانتزیارائه­‌ی خدمات رنگ مو فانتزی در منزل

یکی دیگر از عواملی که می تواند در هزینه رنگ موی فانتزی تاثیرگذار باشد، ارائه خدمات رنگ موی فانتزی در منزل است. به جای مراجعه به سالن های زیبایی و آرایشگاه ها برای رنگ کردن موهای خود در منزل، می توانید با آرایشگاه ها تماس بگیرید و توضیح دهید که به چه خدماتی نیاز دارید و سپس یکی از اینها برای ارائه خدمات به محل مورد نظر شما می آید. به یاد داشته باشید، اگر تصمیم به استفاده از خدمات داخلی دارید، باید هزینه های سفر رنگ کار حرفه اي تان را نیز در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *